Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

11628

sorry
    trek het ff niet
    zware dag gehad op het werk
    en ondertussen moest ik 2x weg voor sam
    ze belden nl van de creche dat ze ziek was dus eerst halen en naar oma brengen vervolgens vanmiddag nog eens naar ha
    gelukkig niks aan de hand hoor en zelfs gewoonlekker vrolijk
    dus bedankt creche
    fijne avond verder en trusten

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    meneer heeft een beetje de neiging om met iets te gooien als hij kwaad is. De vorige keer heb ik het terug gegooid en ben zo kwaad geworden dat ik eindelijk dacht dat hij het begrepen had. maar helaas....gisteren gebeurde het weer....en toen ben ik zonder iets te zeggen naar boven gegaan en ben op de slaapkamer tv gaan kijken (eerst wel ff een potje zitten janken maar dat ging snel genoeg over in woede)[/quote]

lekker dan...

Koop je zon handschoen? voor van dat uhmm hoe heet dat? honkbal? maar dan anders?
    En dan vang je het en geef je het keurig weer terug :p

3. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    wat zal dennis wel niet denken als ik dit allemaal vertel.... :oops: hij kan ook heel leif zijn hoor!! maar gal spuien is gewoon makkelijker en het lucht zo lekker op!!

oh weet wel iets heel liefs, wat hij me vorige week per sms stuurde (zat op mijn werk):
    had ik al tegen je gezegd dat ik van je hield? xxxx ps wij hebben de mooiste en liefste zoon van de hele wereld! dankzij jou ;)
    das dan ook wel weer lief he???

4. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    sterkte!!!

5. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    dat is wel vreemd dan! ben je mooi klaar mee!
    jij ook een fijne avond en slaap lekker!

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oei, da's minder idd..... Nee daar hebben we hier gelukkig geen last van. Al heb ik wel aan den lijve ondervonden dat ik uit moet kijken met wat ik zeg.... We kunnen alle 2 erg vasthoudend zijn....ik heb ooit gezegd -terwijl we met 1 auto waren- "dan loop ik wel naar huis" (we wilden dus geen van 2 toegeven) waarop meneer dus idd gas gaf en ik dus echt kon lopen :rolleyes:. Nou was het niet super ver, maar in een dorp wat ik toen nog niet goed kende, in het donker......heb ik er toch ruim 1,5 uur over gedaan :rolleyes:.

7. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    lekker dan...

Koop je zon handschoen? voor van dat uhmm hoe heet dat? honkbal? maar dan anders?
    En dan vang je het en geef je het keurig weer terug :p[/quote]
    hahahaha ja das een goeie!!
    ja ik wordt er ook iedere keer kwaad om maar zo heeft hij al eens (dit was nog toen hij thuis woonde) een gat in de deur geschopt, moest hij het zelf weer maken. en nog meer dingen.
    Helaas lijkt hij een beetje veel op zijn vader...die heeft dat ook... :rolleyes:

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En da's al de zoveelste keer toch? Fijn hoor, NOT!

Fijn wel dat je meissie iig niks mankeert ;).

Fijne avond en slaap lekker alvast!

9. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

oohw dat is zeker lief! en tuurlijk jos heeft ook hele goede kanten!! maar soms is ruzie ook wel goed!!

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ach, denk dat dat voor ons allemaal ook wel geldt......en lekker spuien lucht wel op en waar kan je dat nou fijner doen dan hier ;).

Da's idd wel lief van 'm!
    En hij zal vast over jou ook wel eens klagen of iets minder liefs zeggen moet je maar denken ;).

11. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    Oei, da's minder idd..... Nee daar hebben we hier gelukkig geen last van. Al heb ik wel aan den lijve ondervonden dat ik uit moet kijken met wat ik zeg.... We kunnen alle 2 erg vasthoudend zijn....ik heb ooit gezegd -terwijl we met 1 auto waren- "dan loop ik wel naar huis" (we wilden dus geen van 2 toegeven) waarop meneer dus idd gas gaf en ik dus echt kon lopen :rolleyes:. Nou was het niet super ver, maar in een dorp wat ik toen nog niet goed kende, in het donker......heb ik er toch ruim 1,5 uur over gedaan :rolleyes:.[/quote]

gelukkig heeft jos dat nog nooit letterlijk genomen anders had ik er al heel wat kilometers opzitten hahahaah/ We hebben gelukkig bijna nooit ruzie

12. Susi

Susi Bekend lid

Mar 19, 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Hey...tis niet niks hoor...je maatje verliezen..
    Mijn maatje en eerste hond Wokkel(geen grap zo heette ze echt) is vorige maand naar de regenboogbrug gegaan..En jah..haar mis ik enorm erg..en dat zal ook nog ff duren ;)
    Neem gewoon je tijd....en klets t nan je af...als jij daar behoefte aan hebt..
    We gaan echt niet weg hier hoor...
    Knuff XXSuus

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Koop je voor vaderdag zo'n mooie grote boksbal en een paar bokshandschoenen, kan ie zich mooi op zolder of in de schuur af gaan reageren ;).

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Pat zegt altijd: als wij niet meer kibbelen en ruzie maken dan moet je op gaan letten.....

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lisette voordat ik het vergeet

Gefeliciteerd met je verjaardag en hoop dat je een hele mooie dag hebt!!!!!!

ondanks de ruzie met je mannetje en een zieke isabella

16. ling

ling VIP lid

Aug 13, 2008
    9,401
    0
    0
    hihi :oops: sorry moet ik wel een beetje om lachen!!
    was hij niet ongerust dan dat je er zolang over deed?

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ingrid, leuke banner :D.

18. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    dank je wel komt vast wel goed!! moet morgen toch gewoon aan het werk!!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik nu achteraf ook hoor, maar toen echt niet :(.

Nou ik geloof niet dat ie al gauw was gaan zoeken.......

20. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dacht al er is wat anders!! maar inderdaad leuke banner!

Share This Page