ja dat is wel een idee, maar dat is dan te ver weg he!! 8) het moet dan op dat moment in die ruimte en het maakt hem niet uit wie er dan bij is (af en toe best voor schut als je vriendin er bij zit ofzo, gelukkig kent ze hem wel maar toch)
Lisette, ik doe het ook maar vast nu: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en (ondanks dat je moet werken) een hele fijne dag!
Dank je wel! Dacht dat het er nu wel een keer tijd voor was ook was ik nog zo gehecht aan mijn andere banner
Jammer hé, dat 't geen combi kan zijn....alhoewel....er zijn ook van die 'standaard'banners waar je meer namen en leeftijden enzo in kwijt kan tegelijkertijd.....
Koop je voor vaderdag zo'n mooie grote boksbal en een paar bokshandschoenen, kan ie zich mooi op zolder of in de schuur af gaan reageren .[/quote] ja dat is wel een idee, maar dat is dan te ver weg he!! 8) het moet dan op dat moment in die ruimte en het maakt hem niet uit wie er dan bij is (af en toe best voor schut als je vriendin er bij zit ofzo, gelukkig kent ze hem wel maar toch)[/quote] misschien van die zachte stressballen overal neerleggen staat hij wel voor schut maar kan er niets stuk
@Ling: ik mis mijn berichtje ...... Maar ik schreef nog: Dennis laat zich op zo'n moment natuurlijk ook niet wegsturen voor een blokkie om.... En het da's wel heel erg jammer, want dit is natuurlijk gedrag dat Justin straks zo opgepikt heeft ..... Misschien moet je 'm dat eens voor ogen houden....
hmmm dan was hij vast erg kwaad!! dennis heeft het ook gedaan toen ik zwanger was, maar toen is hij toch maar omgekeerd en heeft me bijgehaald!! vond hij toch niet zo heel verstandig!!
Ramoontje die reactie van denk daar maar eens over na of dat weet je zelf donders goed krijg ik hier ook wel eens. Mijn reactie is daarop meestal als ik het wist zou ik het niet vragen en als je het zelf al niet meer weet was het ook vast niet belangrijk genoeg om kwaad over te worden. Die laatste vind roeland altijd heeeeeel irritant en word dan nog bozer
ja dat is wel een idee, maar dat is dan te ver weg he!! 8) het moet dan op dat moment in die ruimte en het maakt hem niet uit wie er dan bij is (af en toe best voor schut als je vriendin er bij zit ofzo, gelukkig kent ze hem wel maar toch)[/quote] misschien van die zachte stressballen overal neerleggen staat hij wel voor schut maar kan er niets stuk[/quote] hahahah liever voor schut dan dat er iets sneuvelt!!! stressballen voor vaderdag...check!!
Zo zeg ik nu elke keer tegen Julian als roeland weer eens een vloekparade aan het houden is, goed opletten he anders weet je over een jaar niet hoe het moet. Dan is roeland altijd meteen weer stil en het begint inmiddels te werken dat hij dan even wegloopt ofzo.