Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    dank!!
    jullie ook en hopelijk een rustige nacht!!!
    xx

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ga er ook vandoor.....

Ik wens jullie ook nog een fijne avond, en hoop op een goede nachtrust voor ons allemaal!
    Tot morgen!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Aaahhhhh zo zielig :( en zo wreed :evil:

4. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    idd. Timo en justin waren op maandag altijd samen bij oma maar afgelopen maandag was de laatste keer omdat hij nu naar school gaat, en hij had gevraagd aan justin of hij ook op zijn feestje kwam!! schattig he!! en toen kregen we prompt 2 dagen later een kaartje in de bus (terwijl ze al veel eerder verstuurd waren, had ik al gezien bij mijn schoonouders). Tja dat krijg je met kinderen he, die gaan dat soort dingen vragen, en dan ga je voor gaas!!

nou nu ga iki echt!! doei doei!!

5. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg

Penopauze heet dat toch? :) :)[/quote]
    Zie je wel :D[/quote]

Geen geneuzel...Ze willen emanciperen toch...
    Dus de mannenovergang!!! :) :)

XXSuus

6. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Ow hou op....pfffffff
    Ze zijn echt allemaal hetzelfde hoor... :(

Suus

7. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Wij hebben 2 dobermannen en 1 cairn terriër....[/quote]

Ben ik weer...Foto :oops:
    We hebben hier één ruwhaar teckel en twee oud duitse herders

XXsuus

8. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Uhmm...ik word olms geloof ik..
    Ken deze uitdrukking ook niet.. :oops:

XXSuus

9. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg

Slaap lekker allemaal!!!!
    Weltruste....en tot morgen weer...Ik werk morgenvroeg ff...en de rest van de dag weer vrij...

XXSuus

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha nee

11. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Zooo...ik ben er weer klaar voor...werken :( ..dus niet...
    Kyara had gisterenavond weer ff 39.2 koorts maar heeft toch prima geslapen en niet gehoord..Rich is ze nu aant verzorgen en eten geven ;)
    Iedereen een fijne(werk)dag en tot later vandaag...

XXSuus

12. ling

ling VIP lid

13 aug 2008
    9.401
    0
    0
    goedemorgen!!
    ff nog gauw een illagaal berichtje vanaf mijn werk!! ;)
    hier goede nachtrust gehad. Justin werd ergens vanacht nog wakker maar was te moe om eruit te gaan en toen is hij ook weer in slaap gevallen dus zo belangrijk was het dus ook niet!! :)
    gisteravond zat dennis nog te mopperen, dat hij zo slecht slaapt, snel aangebrand is en nergens geduld voor heeft. Ook dat hij moe wordt van zijn lijf met al die pijntjes en ellende dus ik denk dat hij gewoon even een crisis doormaakt. Wil ik niet goed praten wat hij dan doet hoor, absoluut niet, want ik heb er zo'n hekel aan! Maar het is wel begrijpelijkER als je zo slecht inm je vel zit, dat je dan wat sneller aangebrand bent. Maar ja :rolleyes: ik kan er ook zo weinig aan doen. Ben al druk genoeg met mezelf. En met Justin, die kan helemaal nog niets zelf doen, en als ik ook nog voor hem moet gaan zorgen....nou dan kan je me pas echt opvegen!!!
    Maar goed, genoeg geklaagd!! Vanochtend werd justin lekker vrolijk wakker!! Alleen bij het kdv net, ging hij huilen!! dus toen kwam ik een beetje moeilijk weg. Arme knul. Nou ja, bij de juf op schoot ging het wel goed, maar op de mat dus niet!! ;)
    Fijne dag vandaag allemaal. Nog 1 dagje en het is weer weekend!! jippie!!!!
    doei doei

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen dames, hier ligt er alweer iemand een half uurtje in bed :confused: maar was ook al om half 6 wakker, heb hem om half 7 opgehaald boterham gegeven en beetje melk, heeft niet alles opgedronken, nog wel wat water gegeven wat hij wel opgedronken heeft, nog verschoond en nog wat luuf op zn borstje gesmeerd. heb zelf al was gevouwen en opgeruimd en nu zit er weer een machine in de droger.
    ben zelf ook helemaal op, straks na het werk meteen door naar bed ;) morgen ga ik met een vriendin shoppen in eindhoven! super veel zin in!

14. Lisette, gefeliciteerd met je verjaardag! ! !

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    goedemorgen dames,

vanmorgen al lekker druk geweest, 8 uur zaten we allebei al aangekleed en gevoed beneden. ondertussen heb ik de hele benedenvedieping gezogen en gedweild...straks tussen 10 en 11 uur komt er iemand voor de keuken, er zijn nog een aantal klachten wat we opgelost willen hebben, oa roest aan de koelkastdeur en de keuken is net 3 jaar oud :confused:

Rihanna zit nu even lekker te spelen op de grond en zie nu dat ze al naast de salontafel zit waar ik haar natuuuuurlijk niet neergezet heb :D

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente

ook van mij!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :) :)

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik zal zo eens even zoeken....

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ergens eieren/eitjes onderleggen......oftewel verwennen ;) (maar misschien is het wel een typische uitspraak van hier hoor ;))

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Lisette (nogmaals) van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ondanks dat je moet werken een hele fijne dag!

Deel Deze Pagina