haha blijkbaar veel meegemaakt dan . doe maar rustig aan dan, van je rug heb je er maar 1ntje he. ik moet straks nog gaan werken. geen zin in want ben ook doodop, en rust nu ook niet echt want mika ligt boven, en weet niet wat hij van plan is
hier was dice vanacht om 4 uur aan het zingen en gillen dus maar snel gezegt dat ie moest gaan slapen en speen gegeven en hij ging nog slapen ook haha en toen kwam 10 min later youame bij me liggen en die begint fijn te dromen en in het rond te slaan
Oh herkenbaar hoor. Hier kan hij ook gooien als die echt goed kwaad is. Gelukkig is dat zelden. Maar zo heb ik wel de afstandbediening en een lamp verloren (en dan gooit ie niet naar mij maar naar de grond)
Ben er ff wat minder....zit met Kyara op schoot,had net 40.2... En dan wil ze alleen bij mamma... Word nu wel wat afgeleid door Suske en Wiske op tv.. XXSuus
Is echt het speelkameraadje van de jongens idd . Moet zeggen dat onze Tobi ook heel gek is met Rick...maar ja de dobers zitten buiten, dus die hebben alleen kans om met de kids te spelen op de hondenclub eigenlijk....
En nu staat hij ook zonder dat hij gelijk begint te beven....dat was 2 weken geleden nog wel het geval . Maar hij gaat nog niet zelf staan hoor .