Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja ik vraag mijn vriendin wel of ze even langs rijd ;).
    moet eerst de digitale terug krijgen van mijn vader (ofja die is eigenlijk van mijn vader maar wij mogen hem hebben, snap je hem nog) dan kan ik foto's knippen

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da's ook leuk :D.....daar heb ik ook nog kaarten voor liggen....moet alleen nog met mijn vriendin (peettante van Joost) afspreken wanneer we gaan...deze vakantie kwam het er niet van :rolleyes:.[/quote]

gaan jullie ook die dag :p[/quote]
    Mijn vriendin is afhankelijk van de vakanties (en dan ook nog de dagen dat ze niet hoeft te werken ;))......want haar neefje en nichtje (kindjes van mijn overleden vriendin, haar zus) zouden ook mee gaan....

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja nou we gaan volgend weekend of het weekend erop naar overloon met hun en met de kleinkinderen dus dat zal wel het cadeau zijn[/quote]
    Da's ook leuk :D.....daar heb ik ook nog kaarten voor liggen....moet alleen nog met mijn vriendin (peettante van Joost) afspreken wanneer we gaan...deze vakantie kwam het er niet van :rolleyes:.[/quote]

gaan jullie ook die dag :p[/quote]
    Mijn vriendin is afhankelijk van de vakanties (en dan ook nog de dagen dat ze niet hoeft te werken ;))......want haar neefje en nichtje (kindjes van mijn overleden vriendin, haar zus) zouden ook mee gaan....[/quote]

was ook maar een grapje hoor ;)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou ja, het blijft nog altijd alleen bij woorden.....;).

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ben benieuwd :D

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zo vader zo zoon

(en nog steeds niet schijnbaar ;))[/quote]
    Nou ja, het blijft nog altijd alleen bij woorden.....;).[/quote]

gelukkig maar, hopen dat het dan ook zo blijft.

he meid ik ga richting bedje, hopelijk ben ik dan morgen een beetje uitgerust. heb nu het id dat ik in bed een boek moet lezen omdat ik mika geen fles hoef te geven, nu ben ik een beetje uit mijn ritme :)

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Het had wel gekunnen......

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja ik vraag mijn vriendin wel of ze even langs rijd ;).
    moet eerst de digitale terug krijgen van mijn vader (ofja die is eigenlijk van mijn vader maar wij mogen hem hebben, snap je hem nog) dan kan ik foto's knippen[/quote]
    Ben benieuwd :D[/quote]

ik ook :p

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    was ook maar een grapje hoor ;)[/quote]
    Het had wel gekunnen......[/quote]

ja had zeker gekunnen hoor!

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dan neem je idd lekker een boekje mee en een kopje thee ;). Slaap lekker meis, rust maar goed uit!

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Balen zeg. :(

12. kwebbels

gelukkig!! ik ben niet de enige met zo'n debiele vent!!! ;) ligt aan de woonplaats denk ik[/quote]
    Haha dat zal het wel zijn :D

13. kwebbels

Heb even gekeken en het lijkt me heerlijke stof.

14. kwebbels

Aaaah wat een schatje zeg(ook al ziet ie nog een beetje witjes)! Enne hopen dat het goed in het systeem staat!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Is het ook. En de lange broekjes worden hier gebruikt als lange broekjes, maar ik weet dat er veel mama's zijn die dan een maatje kleiner bestellen (door de elastiek en het ruim vallen kan dat makkelijk) en die gebruiken als legging onder de jurkjes ;).

16. kwebbels

Oh hier stuur ik manlief wel erop uit voor zijn moeder. Ik weet ook niet wat ik moet geven aan haar.

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ach ik vond het ook wel fijn om even alleen op pad te kunnen ;).

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dames ik ga er vandoor!

tot morgen avond!

19. kwebbels

Nou die van mij is ook debiel hoor :rolleyes:..........wat bleek nou.....hij had de balen van de jongste hond omdat die maar weer eens zijn hok had ondergesch*ten gistermorgen.....en toen kwam ik met mijn -in zijn ogen domme- vraag en dus moest ik het ontgelden :evil: . Nou heb 'm net nog maar even gezegd dat ik dat dus niet apprecieer en dat hij het de volgende keer maar op de hond afreageert en niet op mij! [-X[/quote]
    Nou hehe, je weet eindelijk wat eraan scheelde! Enne groot gelijk dat je het niet apprecieert ;)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Fijne avond en slaap lekker! Tot morgen!

Deel Deze Pagina