Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Je zou ze toch af en toe hè 8).

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja daar dacht ik ook al aan. Dan heb je ook een wat dikkere legging. Voor nu is het toch erg koud zo'n dun leggingkje dus dan doe ik er meestal een maillot onder maar dat is zo irritant verschonen :rolleyes: :D Enne die jurkjes en rokjes zien er ook leuk uit!

3. kwebbels

Ja joh af en toe snap ik niks van mannen hoor. :rolleyes: Net ook weer. Indi wilde niet slapen en ze lag een beetje te kwebbelen in bed. En Dirk was opeens weg en na een half uurtje denk ik wat is hij nou aan het doen? Zat ie met Indi op haar kamertje te spelen. :rolleyes: Toen wilde mevrouwtje helemaal niet meer slapen natuurlijk (ze zaten wel super lief te spelen dat wel hihi).
    Maar in plaats dat ie haar nou ff laat kwebbelen dan dat ie gelijk roept ''oh die gaat niet slapen hoor'' dan slaapt ze veel vroeger.. :rolleyes:

4. kwebbels

Morgen naar school en heb echt geen zin zeg! Blegh..Gelukkig vanaf volgend jaar geen zaterdaglessen meer.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En ik gebruik de broekjes en t-shirts lange mouw ook wel als pyjama als het echt heel koud is ;).

6. kwebbels

En ik gebruik de broekjes en t-shirts lange mouw ook wel als pyjama als het echt heel koud is ;).[/quote]
    Oh ja das ook handig ja. Hier heeft Indi nu een pyama en een winterslaapzakje (maar niet zo;n hele dikke. ) aan.

7. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Da's dan toch wel weer schattig....maar ja....je hebt wel de 'last' van naderhand....

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik heb 't ook een jaar lang gedaan op zaterdag naar school. Toen had ik nog geen kinderen hoor, maar wel een fulltime baan.....was blij toen het jaar voorbij was :).

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Oh ja das ook handig ja. Hier heeft Indi nu een pyama en een winterslaapzakje (maar niet zo;n hele dikke. ) aan.[/quote]
    Joost ligt nu te slapen in RBB romper lange mouw en RBB broekje met een dunne slaapzak en zijn dekentje...

10. kwebbels

Ja het is inderdaad wel heel lief want Indi genoot er echt van maar ik vind het niet gek dat ze op de avonden dat hij haar op bed legt ze altijd heel laat slaapt :rolleyes: Maar goed aan de ene kant denk ik dan ook wel weer ''waar maak ik me druk om '' want hij is super lief met haar. Maar mevrouw slaapt nou dus nog steeds niet. :rolleyes:

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    kan er wel om lachen, maar daar slaapt Indi nog steeds niet door :rolleyes:....

12. kwebbels

Ja het brengt toch alles een beetje door de war. Al je 'zaterdagse' dingen die lukken dan niet..Dus Dirk moet morgen maar even alleen met Indi boodschappen doen.

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo is dat ;).

14. kwebbels

Hier blijft Indi echt niet liggen onder haar dekentje. Laatst viel me op dat ze altijd met haar hoofd bij het voeteneind ligt. Altijd omgedraaid. Dus leg haar dan maar met haar hoofd bij het voeteneind :)

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En dan draait ze niet weer om... Joost wordt namelijk ook bijna altijd wakker met zijn hoofd bij het voeteneind (kijkend naar de deur ;)). Heb ook al zitten denken om zijn bedje om te draaien....

16. kwebbels

Ja ach, het is niet zo dat ze ligt te krijsen hoor maar af en toe wat gekwebbel.. :rolleyes:

Had trouwens vandaag ook weer iets raar met mijn zorgverzekering (cz). Ze hadden mijn aanvullende verzekering stopgezet. :confused: Ik belde toevallig op over hoeveel ik vergoed krijg voor een bril. Nou niks dus omdat ik alleen een hoofdverzekering had. Dus ik zeg ''pardon? dat is niet mogelijk hoor'' Ja ze hadden het stop gezet door een fout ofzoiets. Dus die man zegt dat ik dan ook de kiezen die ik laatst heb laten trekken niet vergoed kreeg. Nou toen werd ik ff boos en hing beduusd op. 10 min later weer terug gebeld en die vrouw verzekerde mij ervan dat dat echt wel vergoed word en ook de kiezen die ik maandag laat trekken worden gewoon vergoed..Maar door die fout van hun (en gelukkig belde ik toevallig even wie weet hoe lang het anders had gelopen) ben ik pas 1 juni weer aanvullend verzekerd.

17. kwebbels

Hier ook inderdaad met haar hoofd naar de deur. Nee dan draait ze niet weer om..

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    :confused: Nou ja zeg :rolleyes:. En daar kom je dan bij toeval achter.....

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dan hier toch ook maar eens proberen van de week....

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Kwebbels, ik ga er vandoor. Lekker even douchen en dan mijn bedje in.

Fijne avond nog, slaap lekker en tot morgen!

Share This Page