Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

En het verhaal klopte ook van geen kant van hun dan. Ze hadden het per feb stopgezet omdat ik maart niet betaald zou hebben :( Dat kan dus sowieso niet. En ik heb ook gewoon betaald dus dat verhaal is zo raar. :rolleyes: Maar goed dat ik belde..

2. kwebbels

Ja ik ga ook naar bed! Weltrusten..

3. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Dankje..knuffel met een lach aangenomen.. ;)
    Op dit moment crosst ze in de loopstoel rond...en heeft ze net na een uurtje slapen goed gegeten.FF afwachten...zo ging het twee maanden geleden ook..en toen had ze een fikse oorontsteking.. :(
    Dus als de koorts weer zo erg gaat fluctueren...weet ik genoeg... ;)

XXSuus[/quote
    Hier vanavond ook weer 2 kereltjes met verhoging :rolleyes:, maar gelukkig geen echte koorts en ook nergens last van (zo op het oog)....

4. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg

5. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Agoss.....hij kijkt al net zo bleek als Kyara...

XXSuus

6. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg

7. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    quote]mika heeft gelukkig ook geen koorts, maar het was blijkbaar wel weer huilen toen hij naar bed moest, of het was omdat hij geen zin had om te slapen of omdat zn neusje dicht zit, dat ligt ook niet lekker als je moet gaan slapen[/quote]

Wil ie niet dat je t schoonmaakt?

XXSuus

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wil mijn 4100ste bericht even met jullie delen!!!!!!!! :D

9. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Goeiemorgen!
    Een rustige nacht hier in principe,Kyara wel een paar keer gehoord,maar niet dat we er voor d'r uit zijn gegaan.Ze lag soms met d'r vuistje tegen t ledikantje te bonken :oops:
    Geen koorts meer maar wel behoorlijk snip met veel snot...
    Rebecca babbelt de wolken uit de lucht nu geloof ik..hahahaah

XXSuus...due nog ff gaat slapen ;)

10. kwebbels

Goedemorgen allemaal,
    Hier een lekker nachtje. Indi lekker geslapen tot half 8. En ze had me toch een viezie luier :sick: :pale: En echt zielig want haar hele billetjes waren rood en schraal en ze had er heel veel pijn aan. Dus maar lekker met een warme washand schoongedept en lekker ingesmeerd met bepanthen. Maar ze krijgt ook 2 hoektanden boven dus ik denk dat ze daar zo´n zure luier van had. Nou ik ga me maar klaar maken voor school...Tot later allemaal

11. kwebbels

Ingrid gefeliciteerd met je 4100e bericht !
    Susi fijn dat je een lekkere nacht hebt gehad ondanks dat Kyara niet helemaal lekker is..

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    net terug van het werk, manlief heeft de auto kapot, of ja er kwam allemaal witte rook uit de uitlaat, bleek dat de koppakking ofzo kapot was dus de auto staat nu bij de garage, en manlief is nu voor de reparatie aant draaien, ach ja.
    op het werk lag het hele systeem eruit, dus ik maar op het noodsysteem gedraaid in de hoop dat het allemaal wel goed in de computer komt te staan, zo niet dan merken we het de 29 ste vanzelf :)

ik zal even een foto van mika spammen, hij zit er lekker liga te eten maar hij ziet er nog steeds niet lekker uit

[/quote]

onze eigen auto, die staat nu bij de garage, nu hebben we een mitsubichi of hoe je dat ook schrijft als leen auto (ook maar een 3 deurs :( en hij is lelijk :p)

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Wil ie niet dat je t schoonmaakt?

XXSuus[/quote]

nee dat is brullen, doe het wel alleen moet ik hem in de houtgreep nemen (ja wat wil je smorgens als alles zo aangekoekt erop zit :( lekker washandje met warm water erbij, dan maar even krijsen maar hij ziet er dan wel beterder uit ;))

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    gefeliciteerd!

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    goedemorgen, hier opzich wel een goede nacht, mika bleef bij mijn schoonouders slapen, dus dacht dat ik vanmorgen dan niet zo vroeg wakker zou zijn. nou hier komt ie hoor ;):
    kwam leon thuis van het draaien en hij komt naar bed, hoor ik hem zn neus optrekken, die zat dus helemaal dicht, dus hij neus spray gebruiken en maar opsnuiven en zn neus ging niet open, ik zo van snuit maar eens een paar keer en gebruik dan eens neusspray, nou zn neus zat daarna nog steeds dicht, meneer viel wel bijna meteen in slaap, en ronken wat hij dan kan tjonge hele bossen zijn er om gegaan vannacht. dus daar werd ik wakker van. maar goed uiteindelijk toch nog in slaap gevallen en net voor de wekker weer wakker geworden (ik wordt altijd voordat de wekker afgaat wakker, tenminste als ik hem voormezelf zet, als ik de wekker voor leon zet dan meestal niet,tis zo raar)

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    jippie straks shoppen! heb er zin in, alleen mag nu dus niet te veel kopen omdat de auto kapot is en dat zou ongeveer 300 euries kosten :(.

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    o ja dacht dat de babyvanhetjaar verkiezing vandaag zou beginnen is dat morgen pas stom stom!

18. Goedemorgen lieverds,

Hele week niet geweest, is er nog wat gebeurd?
    Maandag en dinsdag was ik vrij, maandag in mijn uppie de stad ingeweest op zoek naar wat kleren voor mezelf en lekker gelunched, daar met een tijdschrift lekker een uur gezeten.
    Dinsdag was het k** weer en de hele dag binnen gebleven want voelde me ook al niet lekker :( 's avonds lekker koorts erbij en hoofdpijn, ga zo maar door...vanaf woensdag was ik dus gevloerd met een zware verkoudheid en ben ik thuis gebleven en heb bijna de hele dag geslapen. Donderdag ook nog. En gister dus de mannetjes thuis. Die werden om half 6 door mijn schoonouders opgehaald om bij hun te logeren en zijn Miq en ik lekker naar de film geweest en vanavond laat halen we ze pas weer op. Want ja ja we hebben het gehaald ;) vandaag zijn we 1 jaar getrouwd :D
    Vanmiddag gaan we wat leuks doen en 's avonds lekker uit eten. Daarna de jongens ophalen.

Verder niet veel te melden.
    @Essie en LK, dank jullie wel voor de linkjes naar de foto's :) ze zijn erg mooie geworden.
    Ik zal mirrem nog even vragen of ze me haar emailadres kan pb'en want ik heb nog wat foto's waar ze op staat met Mees.

Voor het geval ik niet meer online kom vandaag:
    Ik wil alle mama's vast een hele fijne (eerste) moederdag toewensen. Maak er een gezellige dag van :)
    Manlief doet heel geheimzinnig, moet straks ook even een uurtje wat anders gaan doen want hij moet knutselen! :)

Hoop dat hier alles goed is met jullie.

Dikke knuffel

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg

beterschap voor jou! En nog gefeliciteerd met jullie 1 jarig huwelijk! wij zijn 1 juni 2 jaar getrouwd ;) dus dat komt ook in zicht ;).

Jij ook een hele fijne moederdag gewenst! laat je maar lekker verwennen ;). helaas lukt het bij mij niet omdat manlief moet draaien tot laat vanavond dus die ligt morgen vroeg nog in zn bed en morgen middag waarschijnlijk naar de opa's en oma's. en dan moet ie savonds weer draaien, dus dat is een leuke eerste moederdag ;).

20. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ah, gezellig, daar ben je weer! Jij ook alvast een hele fijne moederdag en wat lief dat Miq er zo'n werk van maakt!!!!!!!!!! Ik heb je trouwens al terug ge-pb't hoor! Wat toevallig want ik loop ook al sinds dinsdag met een enorme verkoudheid! Wel gewoon met Mees samen geweest overdag dus helaas nog niet uit kunnen zieken. Maar goed, fijn dat je je nu weer wat beter voelt!

En \:D/ gefeliciteerd met jullie 1e trouwdag!!! Die hadden wij afgelopen september! Zo te horen hebben jullie hem goed en gezellig besteed! Klinkt in ieder geval als en gezellige avond gisteren en een gezellige dag voor vandaag voor de boeg!!!!

Veel plezier en geniet nog ff lekker van jullie tijd met jullie tweetjes! ;)

Deel Deze Pagina