@Daantje85: Hmmm klote van de auto joh! Dat zijn echt van die dingen waar je dus niet op zit te wachten. Ook jammer van moederdag morgen. Manlief hier gaat ook s'ochtends gewoon fietsen hoor dus ook hier geen ontbijt op bed ofzo. 's middags naar mijn moeder en schoonmoeder dus gewoon een standaard moederdag dus maar ook geen moederdag voor mij helaas. Oh, en shop ze voor straks in Eindhoven!
@Ramoontje: Wat een verhaal van Pat zeg! En wat een stom klein ding en wat flauw dat jij het dan moest ontgelden. Nou, in ieder geval weet je nu wat er was en goed van je dat je gezegd hebt dat hij het voortaan maar op iemand anders moet afreageren! En? Hoe is het met de verhoging van de jongesn? Hebben ze wel goed geslapen?
Zo, ga ff de boel klaarmaken voor vertrek zo. Er is vandaag bloemenmarkt hier in het dorp, dus ff wat voor beide moeders halen en wat voo rin de tuin. Fijne dag iedereen en tot later!
Leuk shoppen veel plezier vandaag. Ontbijt op bed zal ik ook niet krijgen denk ik vorig jaar verbrande Miq zijn vingers aan de oven toen hij croissants wilde maken, sindsdien komt hij niet meer in de buurt van de oven
nou ondertussen ben ik nog steeds niet weg, wacht nog tot half 10 (weet ook niet meer precies hoelaat we hadden afgesproken) en als ze er dan niet is bel ik dr even op hoor! had eigenlijk al gehoopt weg te zijn, maar ja helaas
Meiden (goede) morgen, Hier een boutnacht achter de rug. Om half 9 werd Karsten helemaal over zijn toeren wakker. Zetpil gegeven voor zijn oren en om half 10 weer naar bed. Ik lag er om 21.45 uur in en om 22 uur was het weer feest. Om half 11 weer naar bed en vervolgens om 2.47 uur was het weer raak. Ben tot 3.30 uur met hem in de weer geweest, zetpil gegeven, en om 6 uur was het weer zover dat ik eruit kon. Om 6.15 ben ik weer naar bed gegaan en heb ik mijn oordopjes in gedaan omdat ik geen zin had om wakker te liggen van de kids in de kamer naast mij omdat die om 6.30 uur wakker zijn. Meneer wil helemaal niets ook niet eten. Ben me toch een partij brak. Manlief ligt nu te slapen want die was pas om 7.30 ur thuis uit het werk. Heb al overleg gehad met de HAP wat ik nou moet want ik heb pas woensdag een afspraak staan bij de ha. Hij kon helaas niet veel voor mij betekenen omdat zijn oorklachten echt van zijn amandelen afkomen. Je hebt twee soorten oorontsteking: "slijmoren" en de echte oorontsteking met koorts. Karsten heeft waarschijnlijk het eerste en daar is behalve een zetpil geven niet meer aan te doen tot hij bij de KNO geholpen wordt. Ook heeft hij een naar hoestje erbij die de hele tijd kriebelt en dat komt ook van zijn oren af. Ik word er gewoon een beetje moedeloos van. Chris fijne 1e trouwdag!
Omdat wij morgen naar Spa zijn in België heb ik voor mijn schoonouders en mijn moeder de ontbijtservice besteld. Mijn schoonouders hebben het net gekregen want zondag zat al vol en mijn moeder krijgt het morgen. 8)
O jee is geen goedkoop defect aan de auto. Wij hebben het ook een keer gehad. Nouuuuuu je zit echt in een mist van witte rook. :x Leuke foto van Mika, heeft idd nog wel een bleek bekkie.
Nou ja zeg! Ik hoop dat hij excuses heeft gemaakt. En dan moest jij nog maar nadenken over wat je fout gedaan hebt. In mijn ogen zijn er geen domme vragen hooguit domme antwoorden.
He, getverderri Senn! Het zit ook allemaal gewoon helemaal niet mee nu! En ik vind het ook onbegrijpelijk dat Karsten zo lang moet wachten voor hij overal terecht kan!! Heel veel beterschap voor jullie kleine mannetje!! En heel veel sterkte voor jullie!!!! Kan me voorstellen dat het heel zwaar is, zo'n nacht zonder Niels en dan Karsten die zo ziek en overstuur is. Ik hoop dat het vandaag allemaal iets beter gaat zodat je in ieder geval een beetje tot rust kan komen! Een knuffel van ons!!