Is dat leuk overloon? Onze overburen zijn daar nog nooit geweest en ze hebben op 5 na alle dierentuinen in Nl gehad.
Hey Senn, dit klinkt precies als Esmée.. En ze grijpt weer steeds naar d'r oortjes.. Zou zij dan ook die slijmoortjes hebben met af en toe koorts? want gisteravond had ze weer 38.6
Ach het brengt je van A naar B en dat is het belangrijkste toch? Dat hij zo lelijk is van de buitenkant zie je toch niet als je erin zit.
Als Esmée echt zo'n temp heeft is het een oorontsteking en zou je een kuur kunnen proberen. Arm moppie. Happy 18 weeks trouwens.
Ik ga even ontbijten en daarna met de kids richting de spermarkt lopen. Misschien wordt Karsten daar wat rustiger van.
Christea, nog gefeliciteerd met jullie 1 jarige huwelijk!!!!! Senn, dikke knuffel voor jou en Karsten! KK, ook voor jou en esmée een dikke knuffel! Daantje, je bent dan al wel weg maar nog veel shop plezier vandaag! Wel kut van de auto Verder heb ik geen idee meer dus iedereen die ik vergeten ben, sorry!
Julian besloot vanacht om drie uur weer wakker te worden, is nu al weer de 2e of 3e nacht dat hij dat doet. Heb hem weer een fles in zijn bed gegooid en toen was het weer goed. Denk dat ik hem maar weer gewoon een paar keer tussen tien en elf eruit haal voor een fles dan slaapt hij de nacht namelijk wel beter. Denk dat hij weer in een sprongetje ofzo zit Maar ja als hij er dan maar veel door kan straks dan heb ik het er nog wel voor over
Hier net zo vandaar dat we nu naar de KNO arts moeten. Karsten zat net alweer op 37,9 en vanmorgen toen we opstonden had hij 37,2.