Meiden ik ga voor de buis. Morgen ben ik er niet want ik ga voor moederdag naar Spa. Ik wens jullie een hele fijne moederdag toe alvast!!!! Tot maandag dinnetjes. O KK, als Esmée wakker wordt geef haar dan een kusje van mij.
ik ga mika straks nog naar mijn ouders brengen, morgenvroeg even bij tanken, ben zo brak en heb hoofdpijn en zo. of ben ik nu een slechte moeder omdat ik mika nu alweer weg breng begin me ineens schuldig te voelen wil opeens mijn mannetje knuffelen en zeggen dat ik hem lief vind en dat hij gewoon een schatje is. vanmiddag was zo lief, kwam thuis van de stad, en mika werd net wakker dus ik hem ophalen, kijkt ie me zo aan (had hem op mn arm) met zo'n mama je bent thuis blik op zn snoetje! zo lief! en mijn haar aaien, normaal trekt ie eraan als een gek, en nu heel zachtjes de puntjes van mijn haar aaien. hihi *smelt*
Lief!!! en je bent echt geen slechte moeder hoor, als je een slechte moeder zou zijn dan zou je je daar niet druk over maken! Iedereen moet toch wel eens een avondje en nacht bijtanken, is niks ergs aan!
ja dat weet ik, maar omdat mika vannacht ook al ergens anders geslapen heeft... heb de link wel gekregen nu weet ik het weer, zijn ook zoveel foto's
heb ik jou eigenlijk gezien op de meeting? kan het me eigenlijk niet meer herrinneren wat had je aan?
misschien wel gezien maar niet gesproken Heb me niet netjes aan iedereen voor gesteld Had eens spijkerbroek met wit blousje aan en zag op de foto's al dat mijn haar niet zo zat als het moest zitten 8)
ja, die foto's waren leuk! senn, heb jij trouwens nog de originele grootte van de foto, dan kan ik hem miss nog bewerken