Nee ik weet wat je bedoelt, want ik heb er zelf ook naar zitten kijken....maar toen hij nog zo klein was, was zijn snoetje echt zo (met een beetje "chinese" oogjes )
Ahhh kijk, hij was toen nog klein En doordat er maar een klein deel van zijn gezicht op staat is Joost een beetje verdwenen
Dikke knuff voor jou wat naar dat Esmee steeds zo slecht slaapt. Misschien toch doorpakken met haar niet bij je nemen als ze moet slapen? Dus alleen speen terug, over de bol aaien en weer weggaan. Ze zit nu ook in de fase dat ze eenkennig wordt en wat last krijgt van verlatingsangst. Ik kan je helaas ook niet goed helpen want ik heb dit met beide jongens nog (bijna) niet meegemaakt. Maar wij nemen ze dus nooit mee als ze huilen terwijl ze moeten slapen. Dus alleen speen erin, over bol aaien en muziekje aan (ook al moet je dan soms 4x of meer naar boven).
Ja denk dat je daar wel gelijk hebt......hij lijkt er ook niet meer op en toch ook wel....zijn toetje is toch wel veranderd vind ik.... Heb trouwens meer foto's van 'm waarbij ik dan zelf denk (of mijn moeder bijv) "dat is joost helemaal niet" . Maf eigenlijk..... 8)
Ja maar dat is ook zo hoor. En ik weet hoe Joost er nu uit ziet en als je hem klein ziet is dat weer heel anders Is met Wessel precies zo, als je foto's van een tijd terug bekijkt dat hij nog echt klein was zie je Wessel van nu erin, maar ook weer anders. moeilijk uit te leggen, ben ook moe hahaha.
Moet zeggen nu ik dus weet dat het een oudere foto is ik het ook zie Vind hem erg mooi (vond ik al, maar de Joost foto's zijn nu goed hoor ) Ik heb wel eens bij Wessel als ik de grofkorreligheid teveel doe, dat hij dan net een pop is, hahaha. Dus ik dacht dat jij dat ook had gedaan.
Echt wel! =D> =D> =D> En nu volhouden.... Bij Rick zijn we ook niet opnieuw hoeven beginnen en heb ik 'm inmiddels weggegooid . Wij hebben nu weer een nieuwe mijlpaal sinds de laatste logeerpartij.....zonder soksloffen slapen .
Dat gebeurt hier idd ook wel eens.....dan lijkt hij idd net een pop.....je kunt trouwens met "huid effenen" (onder "aanpassen") ook best wat mooie dingen doen....als je er met grofkorreligheid verwijderen niet uitkomt .
Echt wel! =D> =D> =D> En nu volhouden.... Bij Rick zijn we ook niet opnieuw hoeven beginnen en heb ik 'm inmiddels weggegooid . Wij hebben nu weer een nieuwe mijlpaal sinds de laatste logeerpartij.....zonder soksloffen slapen .[/quote] met slofsokken??? Nee hij heeft zijn speen zelf kwijt gemaakt (lees: onder bed gegooid) en daar kunnen we niet meer bij.
Ja hij heeft van die "dikke" sokken met anti-slip eronder....zijn 'sloffen' . En toen het najaar werd....wilde hij die aanhouden met slapen . En op zijn sokjes vond ik akelig op het laminaat met het oog op uitglijden als hij uit bed zou komen en niet goed wakker zou worden, dus zo kwamen op de 'soksloffen' . Maar met als gevolg dat ie die krengen dus steeds aanwou bij het naar bed gaan . Oma heeft het gewoon vergeten en ik heb het maar doorgezet . En met de speen hier hetzelfde hoor..... We waren 'm kwijt en konden hem ook echt niet meer vinden....(al vond ik 'm 's avonds wel weer toen ik naar bed ging, maar dat heb ik Rick niet verteld ).
[quote="Ramoontje met slofsokken??? Nee hij heeft zijn speen zelf kwijt gemaakt (lees: onder bed gegooid) en daar kunnen we niet meer bij.[/quote] Ja hij heeft van die "dikke" sokken met anti-slip eronder....zijn 'sloffen' . En toen het najaar werd....wilde hij die aanhouden met slapen . En op zijn sokjes vond ik akelig op het laminaat met het oog op uitglijden als hij uit bed zou komen en niet goed wakker zou worden, dus zo kwamen op de 'soksloffen' . Maar met als gevolg dat ie die krengen dus steeds aanwou bij het naar bed gaan . Oma heeft het gewoon vergeten en ik heb het maar doorgezet . En met de speen hier hetzelfde hoor..... We waren 'm kwijt en konden hem ook echt niet meer vinden....(al vond ik 'm 's avonds wel weer toen ik naar bed ging, maar dat heb ik Rick niet verteld ).[/quote] sorry vind het wel komisch Wel fijndat hij er nu vanaf is, anders worden het zweetpootjes in de zomer Hier is nu elke speen van Mees hij ziet het verschil toch niet
Het was ook komisch....en ik moet zeggen dat hij nu wel steeds best koude voeten heeft , maar ja wat jij al zegt....in de zomer met van die dikke sokken aan 8) #-o . Het speen'probleem' heb ik bij Joost geen last van......die heeft geen speen meer, maar ja, die gebruikt zijn (beide) duimpje(s) .... Ach, ik heb zelf ook jaren geduimd .