Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Goedemorgen dames!! Ook van mij voor iedereen een fijne moederdag!!!!

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Heb net even bijgelezen, want ik had weer flink wat gemist....

@Senninha: poeh meis, het wil echt niet vlotten allemaal he, die arme Karsten. Vind het zoooo sneu voor hem! :( En zooooo onbegrijpelijk dat ze jullie zo aan laten kloten met hem en niet eerder ergens een plekje maken. ZIjn er dan geen ruimtes voor spoedgevallen ofzo? Want als je nu al moet beginnen met spuitjes met vocht, dan weet ik het niet meer als dat geen spoedgeval is!!!!!!!!!!! Heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel en nog veel meer beterschap voor je kleine mannetje!!!!!!!!!!!!!!

@KK: Getver meis, wat een gedoe met Esmée ook steeds. :( Jij had toch ook al een afspraak bij de KNO staan? Hoop dat daar iets uitkomt wat niet erg is maar waar je wel wat mee kan want op deze manier schiethet niet op nee, met elke keer koorts en AB kuurtjes enzo. Wat kan je je dan rot voelen he, als je kindje niet lekker in zijn of haar vel zit en ik kan me ook zooooo goed voorstellen dat je zelf ook zo goed als total loss bent. Is het geen idee om Esmée anders een nachtje bij opa en oma te laten logeren zodat jullie even bij kunnen tanken?
    Tja, en over dat terugkomen van het eten. HEt kan natuurlijk heel goed dat ze daar last van heeft want dat gaat irriteren in haar slokdarm en dat doet zeer. Dat ze het dan overdag minder heeft en 's nachts meer past dan ook wel in het plaatje, omdat het bij lang liggen gewoon meer terugloopt. Heb je haar hoofdeinde wel omhooog? Boeken onder de poten van het bed aan de kant van het hoofdeinde?

@Ling: pfff, wat een gedoe met Dennis zeg. Hier lopen de dingen ook wel eens zo als jij beschrijft hoor met niet lekker in je vel zitten enzo. Gelukkig heeft manlief hier wel altijd zin om lekker met zijn kleine ventje te spelen en knuffelen, maar het is voor mannen natuurlijk ook een flinke verandering in hun leven, zo'n kleintje. Ze zeggen altijd dat het voor mannen naarmate de kleintjes ouder worden steeds leuker wordt, dus het komt vast helemaal goed. Wel balen dat hij niet lekker in zijn vel zit. En tja, erover praten met iemand anders kan helpen, maar dan moet hij wel niet niet zo koppig en eigenwijs zijn om het niet te willen en aangezien mannen daar vaak een handje van hebben..... :(

@Ramoon en Christiea: wat goed van Steijn en Rick dat ze zonder speen slapen nu!! En dat zonder veel gedoe!!!! =D> =D> Knap van ze hoor!
    En Ramoon, mooie crea weer hoor!

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Oh, hier ging de nacht ook weer minder. De afgelopen nachten gingen net iets beter. Moest er nog wel tig keer uit, maar Mees was in ieder geval niet ontroostbaar en overstuur en ging ook redelijk goed slapen steeds. Maar gisteravond ging het helaas weer minder. Rond 22.30 begon hij te spoken en was weer helemaal in tranen. Hebben hem geknuffeld en bij ons genomen, maar daar ging meneer draaien en woelen en bleef jammeren. Toen maar weer in zijn eigen bedje gelegd omdat hij bij ons ook niet rustiger werd en wij zo ook geen oog dicht konden doen, maar na 5 minuten maar weer opgepakt omdat hij echt best moest huilen.

Toen heb ik hem weer bij ons gelegd om ongeveer 1.00 uur en is hij redelijk goed gaan slapen. Hoop vannacht op een betere nacht!

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    En???? Wat hebben jullie voor moederdag gekregen????????????? Mooie knutselwerkjes?????

Ik had van manlief van de week een high tea en van Mees een mooi lapje met allemaal stift streepjes en puntjes erop!

Mees ligt nu op bed en manlief is aan het fietsen,dus zo maar ff douchen en aankleden.

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Stil hier, iedereen zit natuurlijk aan het moederdagontbijt, dat zal het zijn! Nou, misschien tot later, ben er ook weer vandoor!

Fijne dag voor iedereen alvast!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

=D>

7. monkeylove

:pale:

8. monkeylove

Haha ow jah, pizza is zo buitenlands he :p Weet nog wel dat we het daar een keer over hadden :p

9. monkeylove

10. monkeylove

Pieter Post, Pieter Post, met zijn poes verdiend de kost,
    vogels in de bomen, zien hem fluitend komen :rolleyes: :rolleyes: :)

11. monkeylove

Hij kijkt idd een beetje sipjes, hoop dat het nu beter gaat...

12. heb je al een link?

13. Ja, hoofdeinde is al omhoog.. Maar waar ik van baal is dat ze in de 7x dat ze nu oorontsteking heeft gehad, nog maar 1 keer AB kuur heeft gehad en het werkte wel! En de dokter vertikt het.
    Vanmorgen had ze alweer 37.6 en nu 38.1. Ben in staat de hap op te bellen, maar is dat verstandig?
    TIPS?

14. heb van christian 2 canvasdoeken gekregen met op de 1 de handjes van esmée en op de ander de voetjes van esmée.. zoooo lief! hij was al op het idee gekomen voordat ik ermee kwam :D

15. monkeylove

Matron trapt ook altijd meteen de deken af. Leroy deed dat ook en die ligt nog steeds nooit onder een deken.

16. monkeylove

Wat zal jij blij zijn als ie eindelijk geholpen is, sterkte

17. monkeylove

:)

18. monkeylove

Dat had ik ook wel vaak hor in het begin van mijn zwangerschap, so don't worry ;)

19. monkeylove

Sterkte, lees strax wel hoehet is

20. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Uhmmm niks gekregen dit jaar :oops: (wel zelf gekochtmag dat ook?)
    XXSuus

Deel Deze Pagina