Dan toch maar even die zetpil nog hoor.....al is het maar alleen met slapen gaan 's avonds...ze hoeft toch ook geen onnodig pijn te lijden en dat ze pijn heeft moge nu wel duidelijk zijn . Pat klaagde net ook al over diarree...dus er zal wel wat in de lucht hangen vrees ik . En bij Rick was het niet eens de hoeveelheid meer na de 1e twee luiers, maar het geweld waarmee het zich naar buiten werkte zeg....hij ging er ook echt bij stilstaan en greep dan zijn buikje vast . Gaat het met jou nu wel wat beter dan?
Ach het is allemaal vriendjespolitiek dat stemmen. Daarom zou ik persoonlijk ook nooooit meedoen aan zo'n contest...
En bij gebrek aan beschuit .....nou ja soms kan ik 'm met zo'n toast nog overhalen om iig iets te eten.....
nee dat klopt heb je helemaal gelijk in , maar ja dat ietsiepietsie kansje wat je hebt . ach voor een keertje..
dat is ook zo, iedere moeder vind haar eigen kindje het leukste en mooiste en liefste. Vond het wel grappig om mee te doen en volgend jaar doen we ook weer mee dus dan reken ik natuurlijk wel op al jullie stemmen
ja begin er maar vroeg mee misschien helpt het Zei al tegen mijn broer dat hij aan alle klanten van de snackbar moest zeggen dat ze op julian moeten stemmen, hij zei zal ik doen maar denk het niet
Meiden, ik wens jullie nog een fijne avond. Ik ga lekker mijn bedje opzoeken....morgenvroeg weer bijtijds op, want de vakantie is afgelopen 8). Slaap lekker en tot morgen!
ja, gaat wel weet iets beter.. maar idd, wat je zegt.. de 3e keer was het niet zo erg meer, maar het geweld idd waarmee het eruit kwam heb nog wel steeds een beurse buik...
goedemorgen dames, mika was al om half 6 wakker. heb ik hem laten liggen tot kwart voor 7 toen was het niet meer goed. aan gekleed en mee naar onder genomen, wou geen boterham, wel water. toen maar een flesje gemaakt heeft ie 40 van gedronken toen hoefde ie niet meer. zag vanmorgen met verschonen onder op zn buik zo ter hoogte van zn navel allemaal rode vlekjes, zijn geen bultjes maar echt vlekjes, achter in zn nek had ie er ook, en gister op zn snoetje ook. dacht dat het weer beterder ging met hem, maar vandaag is het weer hopeloos, echt flink hoesten en snotneus en alles
Goedemorgen, hier een lekker nachtje gehad, Julian werd om zeven uur wakker en heeft al een bord pap naar binnen gewerkt. Hij zit nu te spelen in de box dus ga zo even stofzuigen en dweilen en daarna maar eens boodschappen halen dan kan hij als we terug zijn lekker op de grond spelen.
Goedemorgen, Even vanaf kantoor. Kreeg gister een sms van Kwebbels dat haar laptop stuk is en die moet ze opsturen voor reparatie. Ze komt dus even niet online. Verder hier een goede nacht. Steijn moest ik wakker maken net, zo zielig heeft ook mega wallen onder zijn ogen. Hij zit trouwens weer onder de pukkeltjes en zijn huid is mega droog. Heeft iedereen een leuke moederdag gehad? Ik heb 2 pakketen gekregen voor onder de douche..ja ja mama moet zich zelf wat meer verwennen en de jongens hadden 's ochtends allebei een shirt aan met hun foto erop en de tekst mama = lief Steijn helemaal trots glunderen ' kijk is mama!' Vraagje voor de mama's met al wat grotere kinderen. Hoe pakken jullie dat niet meer willen slapen in de middag aan? Met als gevolg dat je een ontzettend chagerijnig kind hebt aan het eind van de dag? Steijn valt dan bijvoorbeeld wel in slaap in de auto maar is daarna zo boos als hij eruit gehaald wordt dat hij roept: ga weg mama, mama stout! (of papa) Maar slapen in zijn bedje als ik hem 's middags weg breng..niet dus he? Dan ligt hij alleen maar te keten, met als gevolg dat hij tegen 4en over zijn eigen benen struikelt van vermoeidheid Allemaal een fijne dag vandaag. Ik ga aan het werk jegh!
Goedemorgen allemaal! He, wat vervelend zeg van alle zieke kindjes weer!! Hoort dat er altijd bij in het eerste jaar ofzo dat ze zoveel ziek zijn, want ik heb af en toe het idee dat onze kindjes meer ziek of niet lekker zijn dan 100% beter, snotvrij, oorpijnvrij enz enz..... Zo had Mees gisteren wat rode oogjes, liep er de hele dag enorm in te wrijven en werd hij vanochtend wakker met een enorm vies oog. Zat al te denken 'zou toch geen hooikoorts zijn ofzo???!!!' Met de vlekjes van Mika zat ik ook al te denken aan 6e ziekte. Zou het wel ff in de gaten houden Daantje. En die arme Esmée, wat moet ze een pijn aan haar oortjes gehad hebben en maar goed dat jullie met haar naar de HAP zijn gegaan en nu AB hebben gekregen!!! En Rick met zijn buikloop en KK ook al...... En dan Karsten van Senn en ik ben ook benieuwd hoe het nu met Isabella van Lisette gaat! Vind toch echt dat het nu wel eens over mag zijn hoor en al onze kindjes weer helemaal op en top fit moeten zijn en............... goed doorslapen [-o< [-o< Maar ja, dat is helaas niet iets wat je goed kan sturen. Mees begon gisteravond om 23.00 uur alweer te spoken. Het is een aantal avonden iets beter gegaan, dat ik hem kon troosten in zijn bedje of wiegen ernaast en dan terug kon leggen en hij verder sliep maar de laatste nachten is het steeds weer raak helaas. Vannacht hebben we hem rond 00.30 dus maar weer bij ons gelegd en gelukkig heeft hij toen heerlijk rustig geslapen tot ongeveer 06.30 vanochtend! Tja, op zich nog niet lang en niet goed dat hij bij ons sliep maar hij heeft vannacht in ieder geval niet liggen woelen of mij tig keer in mijn gezicht gemept onder het slapen