Zelfs DAT nog niet eens... Ik zou even zo'n dikke trappelzak voor Mayron kopen pffff... Echt geen zin in maar ik doe het maar wel want hij word iedere ochtend verkouden wakker. Verder heb ik gewassen ennnn.... eeeeeuuuhh... niks!
Zo god allemachtig weer 20 pagina s erbij ik ben hier best druk geweest..Gestofzogen, gedweild, was gedaan (nu nog opvouwen en strijken) en met Indi druk geweest. Heb haar maar na de fles op bed gelegd want ze had vanochtend maar een uurtje geslapen en ze zat de hele tijd te gapen, na een minuutje of 10 sliep ze eindelijk. En nu maar vouwen en strijken zo na mijn middageten(en even forummen uiteraard)
mika heeft ook nog geen knuffeltje op een tuttelding wat ie standaard bij zich moet hebben, zal ook nog wel een keertje komen (of niet misschien)
Ik heb wel het geluk dat ik niet relaxed zit te forummen als ik weet dat er nog iets gedaan moet worden en mezelf er dus echt toe aanzet In de pauzes die ik inlas is het forum tijd
Tja ach je moet wat he..Meestal heb ik voor de ochtend alles al gedaan maar goed Indi was huilerig dus duurde het allemaal wat langer. Nu moet ik nog een volle was wegvouwen grrrrrrr
Ik zou dat ook eens moeten doen, maarja dan moet alles weer verzonden worden enzo en ik haat het postkantoor hier omdat je altijd zoooo lang moet wachten
Ik heb trouwens een verschrikkelijk leuk spijkerbroekje gekocht bij de c & a voor 8,95. Hij is nog ieets te groot (maatje 68) maar hij staat heeel leuk