Nee, alleen 's middags Hoe is het nu met Esmee? Slaat de ab al aan? Arm meisje. Goed dat jullie gister naar de hap zijn geweest.
ja voor alles, vanaf woensdag drinkt ie niet echt goed meer, de melk dan water gaat nog wel, maar de melk drinkt ie dus echt niet meer op. boterham wilde hij niet meer. weinig plas luiers, eigenlijk alles bij elkaar, toch ff laten checken. moest ook ff kijken of mika geen aften had, maar hij laat zich niet zo snel in de mond kijken dus dat weet ik niet.
Beetje wel ja.......zat me gisteravond ineens te bedenken dat ik straks tijdens de vakantie echt wel afkickverschijnselen krijg......wat moet ik nou al die avonden doen? 8) [/quote] oh heerlijk op vakantie Waar gaan jullie heen? en hoelang? wij gaan over 4 weken een week naar Italie, kan niet wachten
pffffff ik moet nog wachten tot begin augustus en waar we naartoe gaan? nog geen idee....Italie is erg mooi zeg normaal zijn wij Oostenrijk gangers maar we willen nu met rihanna niet direct zo lang onderweg zijn aangezien we ook nog zo'n vouwwagen achter de auto hangen ik wil het liefste in een halve dag of 3/4 dag op de plaats van bestemming zijn
11683 ga straks verder met lezen want moet nu zorgen dat ik morris en sam weer zover krijg om zo op de fiets te gaan. ik moet die 2 nl eerst naar oma brengen en dan maud halen. samen met maud heb ik eerst om 12 de intake vandaar ook dat de andere 2 naar oma gaan. tot vanmiddag
Ik heb de tv nog aan toevallig, normal staat ie uit Maar nu is er een afslankconsulente op rtl 4 over gezond afvallen. Maar ik vind haar er niet gezond uitzien, of ligt dat aan mij. Ik vind haar meer lijken op een anorexia patient
oh heerlijk op vakantie Waar gaan jullie heen? en hoelang? wij gaan over 4 weken een week naar Italie, kan niet wachten [/quote] Wij gaan over 5 weken veertien dagen naar de Ardennen. Dit keer op een park en zonder honden . Dus heerlijk alleen aan onszelf en de kids denken . Heb er ook heel veel zin in (en dankzij de vakantielijst die ik van Essie heb gekregen heb ik ook vertrouwen in het inpakken 8))
Doordat wij eigenlijk altijd de honden meenemen beperken wij ons ook tot de BeNeLux of Duitsland en nu met de kinderen vind ik dat ook wel net zo fijn. Zo zijn we ook altijd vlug weer thuis mocht er met 1 van de kinderen wat zijn of zo.....