Hmm misschien ook een idee, alleen de dagen dat ik werk kan dat dan niet. Kan het woensdag wel is proberen.
Vroeguh, zo'n 12 jaren geleden, was ik op een camping en daar was een knappe jongen die ik leuk vond Ik weet alleen zijn naam niet, maar hij lijkt gigantisch veel op Nick van Nick en Simon, echt, ik zou zweren dat hij het is
Nog zo gehaast maar het mocht niet baten. Bloem van harte! Ik ga even gezellig met mijn dochter lunchen want over een half uur moet ze weer naar school toe.
@Bloem: Gefeli met het openen van de pagina!!! @Daantje: hmmm, nou ja, gelukkig niks ernstigs aan de hand en nou maar duimen dat het gauw overgaat!!!!! En wat zei de HA over de rode vlekjes dan? @Senn: Gelukkig dat het al wel iets beter met Karsten gaat dan zaterdag!!! En.... lunch ze met Maarit! @Christiea/Ramoontje: Leuk al die vakantieplannen!!!!!!!!!!!!! Wij gaan volgende week een paar dagen naar Friesland en in de zomer lekker 2 weekjes bijtanken in Zwitserland. Kan ook niet wachten, ben er zooooo aan toe.
nou die rode vlekjes zijn van dat virus, dat schijdt blijkbaar een soort gif uit en daar kwamen die vlekjes van