kk, leuke foto's! en die tandjes al bij esmée! mika heeft er steeds nog maar 2, volgens mij willen die bovenste 2 nog niet gezien worden
nee met de vouwwagen vind ik dat absoluut geen succes, dat hebben we 1,5 jaar geleden ook gedaan en nu helemaal met 2 honden en een kind erbij...nee dankje.... daarom willen wij een caravan hebben
mika drinkt ook geen hele flessen water, ook maar 20-30 cc ofzo, maar dan krijgt ie tenminste iets binnen.
Hoe laat slapen jullie kids eigenlijk? Ik zit een beetje te zoeken naar een nieuw ritme... 1 slaapje overdag is toch nog te weinig. Maar als ik twee slaapjes doe, gaat dat sóchtends wat moeilijk en hij slaapt sávonds zo laat... Ach.... Hij zit net voor de tv te dansen (bewegen )
heb ik eigenlijk ook nog niet gedaan....moet je daarvoor dan naar een schoenenwinkel of is er gewoon een richtlijn voor mbt het aantal cm's
esmée slaapt 's ochtends meestal een uurtje.. die gaat 1,5 uur nadat ze wakker is geworden weer naar bed.. dan gaat ze tussen 12 en 1 weer naar bed en slaapt ze zo'n 2 a 3 uurtjes de laatste tijd en dan ligt ze er rond 7 uur/half 8 weer in
Mees slaapt rond 9 uur, dan om 13.00 uur en gaat dan om half 7 -7 uur weer naar bed tot de volgende ochtend. Dansen doet Mees nu ook als hij muziek hoor, zo schattig. Heb je mijn 2 mannen dansend (lees: hoofd heen en weer op de maat van de muziek) op de bank zitten.
mika wisselt nog al met slapen, maar meestal gaat ie rond half 10 naar bed smorgens dan om 12 uur weer uit bed, tegen 2 uur half 3 aan naar bed, rond half 4 4 uur weer op, rond half 6 weer naar bed om 9 uur de laatste fles en dan door tot smorgens half 7. maar dat is als ie niet ziek is nu was het vanmorgen om 5 uur alweer raak
als mika doet dansen doet ie zn kontje naar achter, zakt ie door zn knietjes en gaat ie met zn kontje naar achter
Rihanna gaat tegen half 10/10 uur naar bed en dan halverwege de middag weer tot ongeveer 5 uur en dan om 20 uur weer tot de volgende ochtend Rihanna 'danst' ook op de muziek sinds vorige week, lees: heen en weer wiegen met het bovenlichaam
Hmmm, hier gaat het ongeveer net zo. Wessel gaat rond 10.30 uur naar bed tot 11.30 uur (als hij gaat slapen ) Dan rond 14.00 uur weer. tot 15.30 uur ongeveer. Dan geef ik hem rond 16.30 uur zijn warme hap, dan wast mijn man hem en leggen we hem op bed rond 18.00 uur a 18.30 uur. maar dat werkt niet zo goed meer. Eerder ging het heel makkelijk altijd, maar nu niet meer. Ook omdat hij dan gaat draaien en zitten enz.
Misschien is de SafeTSleep dan wat voor jullie? Kan hij wel op zijn zij draaien maar kan niet doorrollen. Bij Steijn werkte dat altijd heel goed.
Nee, dan wordt hij boos denk ik En hij slaapt tegenwoordig vaak op zijn buik, maar dan draait hij half in slaap op zijn buik. Maar als hij wakker is en hij draait op zijn buik dan is dat niet goed