succes he....ik heb het meeste dit weekend al weggewerkt dus aan het einde van de week mag ik weer (op de donkere was wat nu nog op zolder hangt na dan he)
[quote="Liesje76] Ik heb het in een schoenenwinkel laten doen. In cm weet ik het niet. [/quote] wij hebben toevallig 1,5 week geleden even gekeken bij de schoenenwinkel voor sandaaltjes maar ze hadden niet degenen die we leuk vonden in maat 20 en maatje 19 was te klein ik wil binnenkort wel goede stevige schoentjes halen[/quote] maatje 20? Jemig, Mees heeft een schoentje maat 18 aan en die is nog te groot maar goed Steijn heeft ook van die kleine voetjes
ja want de sandaaltjes die ik haar aangetrokken had waren maat 19 en die pasten nu goed maar je moet ze dan eigenlijk een maatje groter kopen dus moet ze maat 20 hebben
Zo, heb zelf ook ff lekker geslapen van 1 tot half 3. Esmée van half 1 tot half 3. Wel lekker hoor, alleen ben nog wel lam...
lekker hoor! knap je een beetje van op... hier raakt mannetje steeds meer gewend aan het idee van een 2e kindje, hij is nu echt helemaal om, hij zei eergisteren dat hij gewoon 100% zeker weet dat hij een 2e wil
Nou is dus alleen de vraag wanneer....misschien kan ik mannetje wel een beetje kneden om dit jaar te beginnen
Hallo, hallo, Hier even een heel kort berichtje van mij. Ik heb het heel druk gehad, dus geen tijd gehad om online te komen sinds vrijdag. Hier nog spannende dingen gebeurd? Ben vrijdag met Merel bij het CB geweest en inmiddels in ze 10.240 gram zwaar en 76,5 cm lang. Qua lengte zit ze nu dus echt bijna tegen de bovenste curve aan en met haar gewicht netjes tussen de 2 curves in. Verder is eindelijk het 100 pagina grote fotoalbum binnen, maar omdat deze is afkeurd, staat hij in herproductie. Deze mag ik wel houden. Maar hij is echt super geworden! Zo mooi op dat glanspapier. Net een boek wat je koopt in de boekhandel. Verder nog met de hondjes naar de kapper geweest. Was een ritje van ongeveer 54 minuten, maar door files en afsluitingen heb ik er maar liefst 1½ uur over gedaan. Gelukkig dat ik de navigatie bij me had, want ik heb echt tussen de weilanden gereden. Dat had ik echt nooit gevonden. Ik was na de rit behoorlijk gaar, want ik zag het niet helemaal meer zitten omdat de navigatie me steeds die wegafsluitingen in wilde sturen. Maar uiteindelijk is alles goed gekomen. En mijn hondjes zijn weer prachtig.
Ik moet er helaas ook echt weer vandoor. Ik denk dat ik vanavond nog wel even verder mee kom kletsen.
PSP-en? [/quote] Dat zou kunnen, maar heb geen internet daar.....dus dan moet ik wel heel crea zijn en alles zelf maken .