vorige week zei ik dat ik foto's had laten maken door pakdiefoto en dat ik die meeer dus niet gezien heb voor de aflevering van de foto's. nou had ik in totaal 6 mailtjes de deur uitgedaan (3 mailadressen dus 2 per adres) en 3 getypte brieven (ook 3 adressen) ook had ik het hk van super de boer gebeld die verwezen me toch naar de winkel en uieindelijk heb ik daar de bl toch nog gesproken en die zou er werk van maken, MAAR zaterdag avond kreeg ik een telefoontje nav 1 van de brieven en ik krijg morgen mijn foto's. meneer was wel een beetje gepikeerd (door al mijn moeite) maar hij begreep mij uiteindelijk wel. ook krijg ik er een cdtje van. dus ben benieuwd. o ja en achteraf bleek dus ook nog dat hij hier vrijdag voor de tweede afleverronde was en dat is mij dus helemaal niet verteld (was alleen op de hoogte van dinsdag de hele dag (wat dus maar een halve dag was)
o ja en over foto's gesproken kunnen jullie je diemooie sessie herinneren van februari? nou heb dus nog steeds geen foto's daarvan. ik heb er vandaag maar weereens achtraan gebeld en toen kree ik toch een zwaar emotioneel wrak aan de telefoon. ik was eigenlijk hartstikke pissig, maar toen ik haar aan de lijn had was ik helemaal overrompeld. (zo erg klonk het dus en ik weet niet eens wat er aan de hand is) ze zei zelf dat ze momenteel hartstikke in de war was
Dit heb ik touwens voor moederdag gekregen: Van Karsten: Van Sven, Maarit en manlief: Binnenzijde van Sven's knutselwerk: En dan had ik natuurlijk mijn uitje naar Spa toe.
nee dat niet. al denk ik dat er toch meer aan de hand is. hij wou geen avondeten, krijsen krijsen en nog eens krijsen, dikke tranen rood gezichtje. zo zielig, leon denkt dat het gewoon van gif is en dat ie uit aant testen is, en hij is al aant denken aan zo'n time-out plekje . zou dat al helpen, mocht mika echt aant testen zijn enzo? pff wist gewoon echt niet wat ik ermee moest hoor, hij heeft wel banaan gegeten maar het warme eten dus laten staan. een zetpil gegeven en naar bed gedaan. benieuwd wanneer hij weer wakker wordt
En die prachtige bijgewerkte hondjes heb je vast wel vastgelegd met de camera. 8) Waarom is het album afgekeurd?
Ow klef he... Hier letterlijk en figuurlijk twee van die snotneuzen.. Bij Rebecca zat na t middagdutje het hele bed vol...en bedankt..lol Ow in Baarlo is ook een leuke winkel voor kleding...Wel eens van gehoord"? XSuus
Goeieavond allemaal... Heb nu overdag nog niet zoveel tijd gehad(en zometeen weer werken)....K&R zijn snipverkouden nu...pfff Ergens denk ik dat het verband mee heeft dat ze de RS spuiten niet meer krijgen. De hele winter nog niet één keer verkouden....en nu hoppa...allebei.. XXSuus
Nou was ik vorige week ziek komt Roeland net ziek thuis, heb hem maar naar bed gestuurd en gezegd dat als hij iets wilde eten hij het maar moest zeggen. Hij zou wel een broodje eten als hij zin in eten had dus ik zie het vanzelf wel. Nu eten aan het koken voor Julian en mij en dan straks even naar de winkel want heb nog steeds geen boodschappen gedaan.
Jahh....deze aangeschaft.... Rich heeft het echt heel druk gehad zaterdag,en was t totaal vergeten... Daarintegen komt ie vaak onverwacht met iets naar huis voor me...en eigenlijk XXSuus vind ik dat veeeel leukerder...
Jah...das helemaal niet gezond....(zo sprak zij uity eigen ervaring) Afvallen moet ik nu ook...maar dat gaat onder begeleiding en een beetje toezicht gebeuren voor t weer uit de hand loopt...ik weeg nu 85 kg en ben 1.68...das echt teveel.... XXSuus