Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik vind een sigaretten/sigaren doosje ook meer een papadag kado :oops:
    maar inderdaad een juwelendoos vind ik een beter idee

maar wat een link fit en gezond en sigaretten :(

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost doet dat op het moment ook regelmatig onder het eten....dan begint ie uit het niks te krijsen en brullen en naar de lepel te slaan. Ik stop dan gewoon even en laat ´m even begaan. Daarna gaan we gewoon weer verder.
    Of een ´time-out´al helpt weet ik niet, maar ze hebben nog geen besef van goed en fout....

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik heb hem toch niet ..............
    neeeeeeeeeee dat kan niet, want zij staat bovenaan in mijn adressen lijst en jij onderaan (niet lullig bedoeld hoor maar heb ze op volgorde van gekregen adressen staan en nog steeds niet alfabetisch)

4. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ziet er mooi uit hoor Suus!

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat heb ik ook nog gedaan in een grijs verleden :D.....maar dan voor mezelf ;).
    Maar dan moet ik ook m´n naaimachine en zo meeslepen :rolleyes:.

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

bon van een luxe kado/servieswinkel voor schoonmoeder en mijn ma een intratuinbon
    nee de foto's krijgen ze binnenkort (deze week) zo denk ik aangezien k ook nog een poosje kan wachten op die andere sessie
    vaderdag nog geen idee verder

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    nee dat niet. al denk ik dat er toch meer aan de hand is. hij wou geen avondeten, krijsen krijsen en nog eens krijsen, dikke tranen rood gezichtje. zo zielig, leon denkt dat het gewoon van gif is en dat ie uit aant testen is, en hij is al aant denken aan zo'n time-out plekje :( . zou dat al helpen, mocht mika echt aant testen zijn enzo?
    pff wist gewoon echt niet wat ik ermee moest hoor, hij heeft wel banaan gegeten maar het warme eten dus laten staan. een zetpil gegeven en naar bed gedaan. benieuwd wanneer hij weer wakker wordt[/quote]
    Joost doet dat op het moment ook regelmatig onder het eten....dan begint ie uit het niks te krijsen en brullen en naar de lepel te slaan. Ik stop dan gewoon even en laat ´m even begaan. Daarna gaan we gewoon weer verder.
    Of een ´time-out´al helpt weet ik niet, maar ze hebben nog geen besef van goed en fout....[/quote]

ja ik kan hem laten begaan, maar als ie dan de lepel weer ziet is het weer precies hetzelfde, hebben hem wel al een paar keer kunnen foppen, door de banaan naar zn mond te brengen en dan gauw de lepel erin, maar dat had ie ook zo door

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zie je wel....op een hele logische plek :D

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Jij ook fijne avond en tot morgen!

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou ik belde haar mobiel dus waarschijnlijk zat ze ook thuis, maar vreemd is het wel
    op haar hyves en eigen webpagina kan ik ook niet echt wat vinden

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Jij moet doen wat de HA al zei: Je eigen gevoel volgen en niet over alles overleg willen plegen ;) (zegt zij die ook alle overlegt :rolleyes:)

12. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja dat klopt *zucht* ben benieuwd hoe hij zal reageren dan

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Daan, ik sluit me aan bij wat Ingrid ook al geschreven heeft.... En het is geen kwestie van onderdanigheid, maar ik denk van een stuk onzekerheid (zeker daar waar het Mika betreft) en da´s geen schande hoor meis ;).

En dat je je verhaal hier makkelijker kwijt kunt vind ik ook normaal, als je niet zo´n prater bent...Als je het in een gesprek moet zeggen moet je ter plekke je woorden formuleren en hier kun je het neerzetten en dan nog weer wijzigen en zo. Ik kan ook op papier veel beter praten ;).

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    zou ik anders een brief schrijven, of is dat dan weer dat het 'fout' over kan komen

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Da´s hier net zo :rolleyes:

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Zie je wel, is het toch ergens goed voor geweest ;).

17. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

soms is ruzie wel goed ;) was s'avonds al wel weer klaar hoor!! ben je er nog achter gekomen waarom pat zo sjaggie was?

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Niet te veel drama van maken dan. Proberen en gaat het niet, dan gaat het niet. Dan geef je hem desnoods een fles extra een paar dagen. Maar ja, die wil ie nu ook niet zo, toch....
    Probeer anders idd een bakje vla of yoghurt wat Senn ook bij Karsten doet. Dan krijgt hij toch melkproduct enzo binnen ;).

19. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik sluit me hier volledig bij aan.
    dikke knuf daantje
    en roeland beterschap

20. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

26 feb 2008
    6.927
    0
    36
    Vrouw
    vlakbij groningen

ik schrijf ook wel eens een brief als ik ergens moeilijk over kan praten! heb het nog nooit aan jos gedaan maar wel aan anderen.. ik kan mij dan beter verwoorden als dat ik het tegen iemand moet zeggen. Het enige nadeel is dat je niet gelijk een reactie krijgt.. je kunt ook je gevoel opschrijven en als je er in een gesprek niet uitkomt dat erbij pakken

beterschap trouwens voor mika!

Deel Deze Pagina