ja ik kan hem laten begaan, maar als ie dan de lepel weer ziet is het weer precies hetzelfde, hebben hem wel al een paar keer kunnen foppen, door de banaan naar zn mond te brengen en dan gauw de lepel erin, maar dat had ie ook zo door[/quote] Niet te veel drama van maken dan. Proberen en gaat het niet, dan gaat het niet. Dan geef je hem desnoods een fles extra een paar dagen. Maar ja, die wil ie nu ook niet zo, toch.... Probeer anders idd een bakje vla of yoghurt wat Senn ook bij Karsten doet. Dan krijgt hij toch melkproduct enzo binnen .[/quote] ja idd, hopelijk wil ie zo nog een fles drinken anders geef ik hem dan wel joghurt
Hij hoeft niet te reageren op iets wat hij niet weet of naar te reageren op iets wat al gebeurd is en waar hij niks meer aan kan veranderen . Als het goed heeft uitgepakt voor Mika is het goed!
ja ik kan hem laten begaan, maar als ie dan de lepel weer ziet is het weer precies hetzelfde, hebben hem wel al een paar keer kunnen foppen, door de banaan naar zn mond te brengen en dan gauw de lepel erin, maar dat had ie ook zo door[/quote] Niet te veel drama van maken dan. Proberen en gaat het niet, dan gaat het niet. Dan geef je hem desnoods een fles extra een paar dagen. Maar ja, die wil ie nu ook niet zo, toch.... Probeer anders idd een bakje vla of yoghurt wat Senn ook bij Karsten doet. Dan krijgt hij toch melkproduct enzo binnen .[/quote] isabella eet sinds gisteren pas weer alles op.. daarvoor kreeg ze inderdaad gewoon een flesje melk of wat sap. als ze maar wat binnenkreeg. Misschien heeft hij ook wat last van zijn keeltje waardoor eten pijn doet
Je kunt hem ook schrijven en dan voor jezelf als leidraad gebruiken.... Of hem idd geven en dan tegen Leon zeggen dat je dat gedaan hebt omdat je bang bent dat je anders niet goed uit je woorden komt. Maar misschien is dat wel goed idd.
ja dat klopt *zucht* ben benieuwd hoe hij zal reageren dan[/quote] Hij hoeft niet te reageren op iets wat hij niet weet of naar te reageren op iets wat al gebeurd is en waar hij niks meer aan kan veranderen . Als het goed heeft uitgepakt voor Mika is het goed![/quote] ja nou uiteindelijk wel. ik zie wel wat ik doe, vind het nu ook een beetje nutteloos om zo'n brief te schrijven, tis nu gebeurt en we kunnen er verder niets aan veranderen, kan alleen in die brief zetten hoe ik over bepaalde dingen denk wat hij vandaag gedaan/gezegd heeft, maar of dat nog relevant is... misschien wel want het is nog steeds wel mijn gevoel, maar van de andere kant hij kan het alweer vergeten zijn
Niet te veel drama van maken dan. Proberen en gaat het niet, dan gaat het niet. Dan geef je hem desnoods een fles extra een paar dagen. Maar ja, die wil ie nu ook niet zo, toch.... Probeer anders idd een bakje vla of yoghurt wat Senn ook bij Karsten doet. Dan krijgt hij toch melkproduct enzo binnen .[/quote] ja idd, hopelijk wil ie zo nog een fles drinken anders geef ik hem dan wel joghurt[/quote] En als ie dat beide niet wil, leg je hem gewoon lekker te slapen. Misschien dat je er vannacht dan uit moet voor een fles, maar da´s dan even pech hebben. Als hij niet wil, kun je ´m niet dwingen. (en dat zal alleen nog maar erger worden, naarmate Mika ouder wordt, neem dat maar van mij aan )
Dan schrijf je het op voor je zelf, voor je eigen gevoel. Gewoon even van je af schrijven kan ook opluchten....wil niet zeggen dat iemand dat dan moet lezen .
ja ik kan hem laten begaan, maar als ie dan de lepel weer ziet is het weer precies hetzelfde, hebben hem wel al een paar keer kunnen foppen, door de banaan naar zn mond te brengen en dan gauw de lepel erin, maar dat had ie ook zo door[/quote] Niet te veel drama van maken dan. Proberen en gaat het niet, dan gaat het niet. Dan geef je hem desnoods een fles extra een paar dagen. Maar ja, die wil ie nu ook niet zo, toch.... Probeer anders idd een bakje vla of yoghurt wat Senn ook bij Karsten doet. Dan krijgt hij toch melkproduct enzo binnen .[/quote] ja idd, hopelijk wil ie zo nog een fles drinken anders geef ik hem dan wel joghurt[/quote] En als ie dat beide niet wil, leg je hem gewoon lekker te slapen. Misschien dat je er vannacht dan uit moet voor een fles, maar da´s dan even pech hebben. Als hij niet wil, kun je ´m niet dwingen. (en dat zal alleen nog maar erger worden, naarmate Mika ouder wordt, neem dat maar van mij aan )[/quote] jawel dat zal ook wel. maar aangezien mika nog nooit (hoor mij nou nooit ) iets heeft gehad en nu ineens zo ziekjes is (voor mika zn doen dan) is het toch moeilijk wat te doen
ja dat klopt *zucht* ben benieuwd hoe hij zal reageren dan[/quote] Hij hoeft niet te reageren op iets wat hij niet weet of naar te reageren op iets wat al gebeurd is en waar hij niks meer aan kan veranderen . Als het goed heeft uitgepakt voor Mika is het goed![/quote] ja nou uiteindelijk wel. ik zie wel wat ik doe, vind het nu ook een beetje nutteloos om zo'n brief te schrijven, tis nu gebeurt en we kunnen er verder niets aan veranderen, kan alleen in die brief zetten hoe ik over bepaalde dingen denk wat hij vandaag gedaan/gezegd heeft, maar of dat nog relevant is... misschien wel want het is nog steeds wel mijn gevoel, maar van de andere kant hij kan het alweer vergeten zijn[/quote] Dan schrijf je het op voor je zelf, voor je eigen gevoel. Gewoon even van je af schrijven kan ook opluchten....wil niet zeggen dat iemand dat dan moet lezen .[/quote] ja daar heb je ook gelijk in, tis misschien wel een goed id
jawel dat zal ook wel. maar aangezien mika nog nooit (hoor mij nou nooit ) iets heeft gehad en nu ineens zo ziekjes is (voor mika zn doen dan) is het toch moeilijk wat te doen[/quote] isabella was vorige week ook zo ziek dat ik ook niet wist wat ik eraan moest doen, ben gewoon naar de huisarts gegaan en die heeft mij gelukkig gerust gesteld
isabella was vorige week ook zo ziek dat ik ook niet wist wat ik eraan moest doen, ben gewoon naar de huisarts gegaan en die heeft mij gelukkig gerust gesteld [/quote] ja dat heb ik vandaag ook gedaan
je kunt het voor jezelf opschrijven en dan tegen leon zeggen dat je ff wil praten en dan hou je die brief in je hand als een soort spreekbeurt zeg maar. dus dat je het dan nog weer in je eigen woorden na verteld meis doe gewoon waar jj je goed bij voelt (in elk opzicht) dikke knuf
Gewoon dat geven wat ie wel eet op dit moment. Hij houdt er echt niks aan over als ie even een paar dagen een ander eetpatroon heeft dan anders. Misschien wil ie ´s avonds wel een boterhammetje eten ipv warm eten. Nou dan eet ie deze week 2x een boterham en geen warm eten. Even uittesten meis . Hij is ziek en dan is het gewoon net effe anders dan anders. Dikke knuf!
Misschien dat je dat gewoon eens een poosje moet doen....neem je het mee naar de psych de volgende keer, kun je het met hem bespreken. Of je doet het gewoon echt lekker voor jezelf. Als je denkt dat het je helpt en je oplucht, moet je gewoon lekker van je af schrijven meid!
Ik start effe mijn laptop opnieuw op....doet een beetje raar... Ben zo terug, met de foto´s van Rick´s knutselwerkje .