Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja daar heb je ook gelijk in, tis misschien wel een goed id ;)[/quote]
    Misschien dat je dat gewoon eens een poosje moet doen....neem je het mee naar de psych de volgende keer, kun je het met hem bespreken. Of je doet het gewoon echt lekker voor jezelf. Als je denkt dat het je helpt en je oplucht, moet je gewoon lekker van je af schrijven meid![/quote]

ja misschien wel, nu heb ik het hier lekker van me af geschreven dus voel me al wat leger ;)

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik haalde May vanmiddag op van kdv, toen liep ik een stenen trap op, struikelde en May viel echt megahard op zijn hoofd.
    Het geluid van de klap die hij maakte zal ik nooit meer vergeten :cry:
    Ik was helemaal in paniek en mensen van kdv hebben hem overgenomen en met een natte washand op zijn beschadigde hoofdje en oortje en de dokter gebeld.
    Gelukkig huilde hij meteen want als hij stil had gebleven was ik echt flauwgevallen van de stress...
    Toen naar de dokter gegaan, Yar kwam er ook meteen naartoe, en we werden doorverwezen naar eerste hulp. Daar is ie gecontroleerd, foto's van zijn hoofdje gemaakt. Gelukkig had hij geen scheurtjes in zijn schedel maar moet wel terug over 2 weken.
    Vannacht hem een paar keer wakker maken en mocht ik het niet vertrouwen, meteen naar eerste hulp...
    Ik ben zoooooow geschrokken, zit alweer te huilen nu ik dit neerzet maar vond toch ff dat jullie het moesten weten :cry: :cry: :cry:

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg

das schrikken! och meis toch, is ook niet niks zeg! hele dikke knuf voor jou en may!
    gelukkig dat alles dan toch goed is

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah pfff, het had erger gekunt want hij maakte echt een klap op die stenen :(

5. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    oohw meid wat vreselijk voor je!! wel goed dat je zo goed opgevangen werd en mayron ook!

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg

ja idd, zou ook mijn nachtmerrie zijn hoor! pff maar goed dat het tot nu toe goed afgelopen is.

7. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

ben zeer benieuwd!! :D

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    :thumup:

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ow meis wat naar. Kan me voorstellen dat jullie ontzettend geschorkken zijn :(. Gelukkig is het goed afgelopen, en als je idd twijfelt dan ook niet aarzelen en gelijk naar de SEH!

Dikke knuffel voor jullie!

10. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ben er vandoor. heb een huiler!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Voorkant moederdag kadootje

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Achterkant:

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ML, dikke knuf voor jou en May en gelukkig is het goed afgelopen! Wat zul jij geschrokken zijn zeg pffff..... Gelukkig waren de mensen van het kdv er meteen bij!

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    ik vind het erg mooi!!! :D

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ramoontje, wat een leuk kadootje heeft Rick voor je gemaakt! Was hij vast zeker wel erg trots op!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Hij heeft er wel hulp bij gehad hoor ;). Ik had het vandaag nog met de juf erover....Rick is een kindje van bouwen, rijden, treinen, met auto's rijden, ravotten, stoeien etc. Als hij moet knutselen of in de kring moet zitten (met bijv. voorlezen) dan kost 'm dat grote moeite. Hij is best druk.... Nu klopt dat ook wel met het beeld van thuis.... Dat geeft verder niks, maar we moeten gaan proberen (PSZ en thuis) om zijn concentratievermogen te vergroten. Rick plakt 3 stukjes papier, of zet 2 strepen met een kwast en is dan klaar... Heb nu aangegeven dat hij thuis ineens helemaal into puzzelen is. Dat gaan ze dus nu op school ook vaker met 'm doen ;).
    En in het kader van onze verhuizing heb ik vandaag besproken of het verstandig is om hem vast te laten wennen aan vaker naar school gaan. Dat vonden ze best een goed idee. Ik mag deze week bellen om te kijken of er dan na de zomervakantie plek is voor 'm en de juf heeft er ook vertrouwen in dat het dan met het concentreren ook beter gaat...ze kunnen er dan iig vaker aandacht aan besteden.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    :) :) julian is door de salontafel aan het kruipen. Heb er natuurlijk van alles liggen, nou ja over tien minuten dus niet meer :rolleyes:

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En anders ik wel 8).

Ik heb besloten van alle werkjes die niet in de 'knutselwerkjesdoos' passen maar foto's te maken. Tekeningen enzo doe ik dan in de doos en daarbij komen dan tzt foto's van zijn paas-knutsel, moederdag-knutsel en zo.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ow en zijn doel was een lege verpakking van een nijntje koekje die nu helemaal mishandeld word omdat het leeg is :rolleyes: :) :)

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Leuk he als ze dat zo allemaal ontdekken.:)

Zo lag Joost laatst bij ons thuis onder de salontafel....blad is van glas....en hij probeerde vanonder te pakken wat er op de tafel stond....heeft wel een half uur liggen proberen :). En eer hij zich als een slangenmensje over de tafelpoten heen had gewerkt, geweldig om te zien hoe vasthoudend hij dan is :D.

Share This Page