Aan de buitenkant van de luier.....met je duim en wijsvinger.....als er een plasje inzit, dan voelt het gel-achtig aan .
met je hand toch?[/quote] Aan de buitenkant van de luier.....met je duim en wijsvinger.....als er een plasje inzit, dan voelt het gel-achtig aan .[/quote] ohh haha, ja voel wel eens aan de buiten kant, maar kan niet echt zeggen dat ik dat zo voel. voel meestal aan de binnenkant of het nat is, ja niet zo fris weet ik maar goed. als er weinig in zit dan kan ik de luier aan de buitenkant ook helemaal indrukken en is ie vrij soepel, zit er veel in is ie dik en minder goed in te drukken.
haha ik heb die luier al extra laten liggen zodat ik me niet zou vergissen. kan ik manlief nog even laten voelen
Als het je niet lekker zit maak je hem straks toch wakker voor een klein flesje? Doe je daar 20 cc extra water in.
ohh haha, ja voel wel eens aan de buiten kant, maar kan niet echt zeggen dat ik dat zo voel. voel meestal aan de binnenkant of het nat is, ja niet zo fris weet ik maar goed. als er weinig in zit dan kan ik de luier aan de buitenkant ook helemaal indrukken en is ie vrij soepel, zit er veel in is ie dik en minder goed in te drukken.[/quote] Voel maar 'ns aan de buitenkant van een schone luier en aan eentje waar wel een plas in zit .[/quote] zo leer je nog iets
haha ja nog ff en ik ga er bijna boven hangen om te kijken wanneer ie plast nee geintje ja misschien dat ik hem een flesje water gewoon geef straks
ik wou net schrijven "als je 'm lang genoeg in zijn blootje laat liggen, zie je vanzelf wanneer hij plast" .
Bedankt allemaal nog voor de reactie's over het slapen overdag Ik zal eens proberen om hem rond 11.30 uur zijn broodje te geven en dan naar bed te brengen. Maar morgen moet mijn man weer vroeg op voor zijn opdracht, dus misschien is Wessel dan ook eerder wakker, dan doe ik gewoon 2 slaapjes, die zullen dan wel eerder zijn dan normaal namelijk.