Steijn ook niet. @Ramoontje geloof jij die verhalen dat BMR autisme zou veroorzaken? Heb toen is zo'n aflevering gezien bij Oprah en die vrouw was ervan overtuigd dat haar zoontje autistisch was geworden door de BMR prik
Hmmm... heb ik eigenlijk nooit zo over nagedacht, maar als ik eerlijk ben denk ik dat je autistisch geboren wordt.....
Dit is een prik waar ze een week na het zetten last van KUNNEN krijgen.... Net als dat ze bij de andere prikken er last van KUNNEN krijgen .
@Liesje, Rihanna kan er dus na een week (flink) ziek van worden, maar dat wil dus niet zeggen dat het ook gebeurd . (zo klinkt het iets vriendelijker )
[quote="Liesje76 ik meende dat dit juist een prik was waar ze juist veel last van krijgen[/quote] kan, maar dat kan met die 2 prikken die ze nu steeds krijgen ook.
Ik heb de uitzending niet gezien....maar ik denk dat dat toeval is geweest en dat hij dan toch al echt autistisch geweest is....
Heeft Rihanna normaal gesproken last van de prikken? Ik weet niet of het wat uitmaakt hoor, maar Rick heeft nooit last gehad van de prikken (en Joost ook niet trouwens)....
Ik heb de uitzending niet gezien....maar ik denk dat dat toeval is geweest en dat hij dan toch al echt autistisch geweest is....[/quote] Lijkt mij ook
kan, maar dat kan met die 2 prikken die ze nu steeds krijgen ook.[/quote] van de DKTB prikken is ze alleen dezelfde dag een beetje hangerig maar verder ook niet