Ik neem aan van wel.. Elke dag loop ik een paar keer het kamertje in en wil ze continu naar de beertjes toe. Gaat ze die op haar manier aaien en zegt beertje.. Zo lief!
hoe kun je trouwens zien hoeveel stemmen je nog moet? eerst kon ik dat zien nu niet meer[/quote] Je bedoelt hoeveel keer je nog op een dag mag stemmen?[/quote] nee dat weet ik , maar hoeveel stemmen je kindje nog te gaan heeft voordat hij of zij in de finale komt, laatst moest ik er nog 1800 , maar nu kan ik het niet meer zien (zal wel dik over de 2000 zijn )
Ik ben nu 18 weken en 3 dagen. Volgende week woensdag de 20 weken echo en dan weten we ook wat het word! Ik voel me super goed, alleen beetje moe, maar dat komt door Esmée met haar oortjes en verkoudheid steeds. Ach, volgende week woensdag ook naar de KNO arts, dus komt vast wel goed.. Hoe is het met jou? En met je rug? En met Ivy?
mika zei straks ook iets van mmammammm ofzo, je hoorde de mmmm goed en dan snel erachter aan gemompeld ammamm ofzo laatst in bad zei die dat ook maar toen deed ie net iets te snel zn mond omlaag en kreeg ie een slok water binnen
Je bedoelt hoeveel keer je nog op een dag mag stemmen?[/quote] nee dat weet ik , maar hoeveel stemmen je kindje nog te gaan heeft voordat hij of zij in de finale komt, laatst moest ik er nog 1800 , maar nu kan ik het niet meer zien (zal wel dik over de 2000 zijn )[/quote] ow, wist niet eens dat dat te zien was zeg. Nou, dan kan ik het wel vergeten zeg als je nu al 2000 stemmen nodig hebt. Echt oneerlijk eigenlijk dat dat alleen maar gaat om hoeveel mensen je kent.
hoe kun je trouwens zien hoeveel stemmen je nog moet? eerst kon ik dat zien nu niet meer[/quote] Je bedoelt hoeveel keer je nog op een dag mag stemmen?[/quote] nee dat weet ik , maar hoeveel stemmen je kindje nog te gaan heeft voordat hij of zij in de finale komt, laatst moest ik er nog 1800 , maar nu kan ik het niet meer zien (zal wel dik over de 2000 zijn )[/quote] ow, wist niet eens dat dat te zien was zeg. Nou, dan kan ik het wel vergeten zeg als je nu al 2000 stemmen nodig hebt. Echt oneerlijk eigenlijk dat dat alleen maar gaat om hoeveel mensen je kent.[/quote] ja idd, vind het ook echt oneerlijk hoor! maar goed dacht misschien nog een gokje te wagen maar heb er al geen zin in als het zo doorgaat
Ow spannend zeg. Wat denk je zelf? Wat vervelend dat Esmée zo'n last van haar oortjes heeft. Hopelijk kan de KNO-arts iets voor haar doen. Hoe gaat het nu met Christian? Hier gaat alles prima. Ivy kruipt sinds een paar dagen en vandaag trok ze zich ineens ook op tot staan aan de tafel. Echt supergaaf om te zien. Ben apetrots natuurlijk. Het is echt een lekker vrolijk en superondeugend meissie. Met mij gaat het ook prima. Mn rug niet, maar ja, dat hoort er gewoon bij zullen we maar zeggen. Ik heb vandaag het contract getekend voor mijn nieuwe baan. Ik ga voor 11 uurtjes per week op de spoedeisende hulp van het ziekenhuis werken als baliemedewerkster. Heb er superveel zin in. Lekker weer wat helemaal voor mezelf doen en toch niet zo veel bij Ivy weg. Beter kan niet.
@Suus nog even over je verhaal. Weet je ik ken het hoor. Ik heb 2 leidinggevenden en 1 er van heb ik vrijwel direct wat van gehoord en is geweest en de ander moet nog steeds komen. Van veel collega's heb ik niks gehoord (maar dan wel vragen wanneer je beschuiten komt trakteren! ), collega's die belangrijk voor me zijn weer wel. Ach ze bekijken het maar! En ook hier word ik scheef aangekeken als 1 van de jongens weer is ziek is, ze realiseren zich niet dat je niet altijd oppas kan regelen! En voor mij is het weer lastiger omdat Miquel een eigen bedrijf heeft en dus de meeste zorg op mijn schouders terecht komt. Maar goed als ze straks een jaar of 4 zijn hebben ze een goede weerstand op de opvang opgebouwd en komt het allemaal wel weer goed
Ja, idd spannend. Ik denk zelf een jongetje, maar we zien wel. Met Christian gaat het goed, hij heeft het nu onder controle gelukkig door de medicijnen, maar is druk bezig met het zoeken naar ander werk. Lekker zeg, toch iets voor jezelf! Mooi dat het zo goed gaat met Ivy