Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik ga eens mn was van boven halen en opvouwen. Even nog wat nuttigs doen voor Ivy weer wakker wordt.
    tot later weer.

2. nope dit is de offerte en dan komt het officiele gebeuren nog ... zucht!
    Hier moesten we al 2 weken op wachten, wil niet weten hoe lang de rest duurt :confused:

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wat een super mooi kamertje gaat dat worden KK :D !
    Daar gaat Esmée straks vast met heel veel plezier slapen.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    oh....das minder....pffffff wat een tijd gaat er overheen zeg

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    hmm zou vandaag ongi moeten worden, maar er is nog steeds niets normaal gesproken zou ik het al zijn :(

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    heb je verder klachten of zoiets wat kan duiden op een zwangerschap

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg

nope (al zou ik het stiekem wel willen ;)). maar verwacht hem toch zo rond de avond denk ik. voel me verder niet anders dan anders, ja wat meer moe maarja, dat heb ik wel vaker :)

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    ik word meestal 's morgens ongi.....

ik heb weer het gevoel dat ik door de pil heen een eisprong heb..voel hem erg duidelijk terwijl ik gewoon de pil netjes geslikt heb

9. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg

nope (al zou ik het stiekem wel willen ;)). maar verwacht hem toch zo rond de avond denk ik. voel me verder niet anders dan anders, ja wat meer moe maarja, dat heb ik wel vaker :)[/quote]

ik word meestal 's morgens ongi.....

ik heb weer het gevoel dat ik door de pil heen een eisprong heb..voel hem erg duidelijk terwijl ik gewoon de pil netjes geslikt heb[/quote]

ja dat gevoel heb ik ook gehad (Tenminste dat denk ik haha), maar daarna hebben mannetje en ik het volgens mij niet meer gedaan :oops:

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jeetje Susi wat een vervelende situatie.

11. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ach jeetje zeg :(
    Misschien kunnen ze echt niet allemaal waardoor jij denkt dat het expres is :(
    Misschien kun je het er met je teamleider over hebben?

12. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Wat een schatjes :D

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Dank je :D
    Ben inderdaad heel even gaan slapen, voel me gelijk wat meer mens :D

14. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    mmmm wij dus wel......gisteren :oops: :oops:
    (plus dit weekend ook dus voor de eisprong)

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    spannend!

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ik ga alweer even liggen, mika is bij mijn moeder ,die zal zo wel weer een keertje deze kant op komen. dus ga nog even rusten

misschien nog tot vanavond

doei doei

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    nou ja we zien wel...mannetje is toch definitief om voor een tweede dus als het komt zou het echt niet erg zijn alleen wat eerder dan gepland (voor hem dan :oops: )

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    rust ze, doeiiiiii

19. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ziet er echt super uit :D

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Zoooooooooooooo :confused: Heb net even alle pagina's bijgelezen........ Dus nu ff reageren, hoop dat ik niemand vergeten ben! [-o<

@Daantje: hoe is het nu verder gegaan met je gesprek met Leon? Ben je er nog op teruggekomen? Ik denk dat het toch wel goed is om hem een keer te vertellen hoe jij je onder bepaalde situaties voelt hoor! En het is helemaal niet erg om aan elkaar toe te geven dat je onzeker bent over de opvoeding en het hoe en wat met Mika. Ik bedoel... je krijgt een kindje en hebt er ineens een hele zorg en verantwoording bij en daar moet je in groeien. Niemand heeft meteen overal alle goede antwoorden op en weet precies hoe alles moet hoor! Sterkte meid!
    ;)

@LK: Wat fijn dat Maud het al zo naar haar zin had op school en wat een grote meid wordt het dan alweer he?!

@Susi: Leuke fietskar!!! Wij hebben er ook een en Mees vindt het altijd helemaal geweldig!! Lekker fietsen met papa! :D
    En over je verhaal van je werk 'bah, wat een vervelende situatie zeg!'. Lijkt wel of je het over mijn collega's hebt! Wat flauw van ze!!! Ik zou het inderdaad ook even aankaarten bij je teamleider en kijken of die een oplossing kan bedenken. Succes!!

@ML: Jeetje zeg :confused: :confused: :( Wat een schrik zeg!!! Mees is een keer van ons bed gerold toen hij net een paar maanden oud was, voelde me toen zelf ook zo rot. Hoe is het nu met hem???? Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jezelf en Mayron!

@LisetteDijkstra: zie je nou wel... toch nog een mooi cadeau voor je verjaardag!! Hoe is het nu met Isabelle?

@Ramoontje: kei lief cadeautje van Rick hoor!! Mooi in elkaar geknutseld!! :D

@Christiea: Spannend spannend!! Alweer een stapje dichterbij jullie huis!!! 8-[

@Esther1986: Mooie foto van Sem zeg!! Zo te zien een lief en mooi ventje hoor! En wat een sprongen heeft hij de afgelopen tijd gemaakt zeg!! =D>

@Bloem: Fijn dat het goed ging met Wessel bij de HA! Maar hoe is het nou met jou??? Trouwens, Mees slaapt ook altijd met een knuffel hoor. meestal legt hij hem ook over zijn gezicht en als ik dan later ga kijken leg ik hem naast hem neer of op zijn hoofdeinde.

@KK: Wat een mooie meidenkamer voor Esmée!!! Echt een heel lief, fris kamertje om te zien!! En wat spannend en wat een eer dat je met ons wil delen of je kindje een jongen of een meisje wordt!!! :D

Share This Page