!!!!Ik breek even in he !!!!! ben een stiekeme juli 2008 mama ( 31-07-2008 ) die bij de augustus 2008 mama's kletst ( doordat 10-08-2008 mijn uitreken datum was) knuffelkonijn: even een vraagje aan jou hoe heet dat figuurtje wat op de muur staat. ik vind het zo schattig zo met die bloem in het handje. leuk kamertje ... ikea?? heeeeeeeeeeel schattig
@Suus: Wat een nare toestand zeg.....Kan me voorstellen dat je je rot voelt . En als je de situatie/je gevoel eens aan je teamleidster voorlegt....kijken wat zij er van zegt. Ik zou het wel flauw vinden als je 'collega's' idd zo reageren om die reden....maar ja, daar heb je helaas niks aan....
@KK: dat nieuwe kamertje van Esmée is helemaal super! Vind het echt heel erg mooi geworden (en dan is het nog niet eens af )!!!!
KK, wat een leuk kamertje word dat! Helemaal super! Susi, wat vervelend allemaal met je collega's. Nu zijn die van mij ook niet zo super en mijn werkgever is nog minder dus wat dat betrefd weet ik precies wat je bedoeld! Dikke knuf! Christea, inmiddels zal je de offerte wel ondertekend hebben. Hoop dat de rest sneller gaat. Liesje, wat leuk dat je mannetje er nu voor 100% achter staat! =D> Daantje, ik heb nog steeds geen klachten of kwaaltjes of wat dan ook dus het kan allemaal maar zo Verder weet ik het niet meer dus als ik iemand vergeten ben, sorry! Ow ja Bloem nog een dikke knuffel voor jou!!!
Ben er inmiddels helemaal overuit hoe ik Julian zijn nieuwe kamer wil doen. Eerst halen we wel een ledikantje erbij maar dan 1 waarvan je 1 zijkant kan weghalen zodat het bijna een normaal bed is, ook halen we alvast een juniorbed zodat hij daar in kan zodra hij er klaar voor is. Er komt geen hangkast in zijn kamer maar een hele grote ladenkast met 6 laden en alles komt er in het wit! Eindelijk mijn witte kamer De meubels die nu in zijn kamer staan worden doorgeschoven naar de andere kamer die nu bijna helemaal leeg is maar dat gebeurt pas nadat we de 20weken echo hebben gehad omdat we dan pas weten welke kleur de muren moeten krijgen (is nu felblauw zoals die van julian maar als het een jongetje word dan word het limegroen en voor een meisje word het rose!)
Maar jij bent ook veel meer met Mika bezig waardoor je hem beter kent. En de dokter heeft helemaal gelijk, gewoon je instinct volgen.
Hoe is het vandaag met haar? Karsten heeft heel slecht gedronken vandaag en veel gespuugd zeiden ze op het kdv.
Och jeetje toch wat zul jij onwijs geschrokken zijn zeg! Hoe is het nu met hem? Dikke knuf voor jullie allebei.
Ja die gaat morgen weer aan het werk. Gisteren was hij ook echt ziek, zweten als een gek en ondertussen had hij het koud terwijl hij gewoon gloeide. Nu ziet hij er weer gewoon uit en heeft de hele dag lekker niks gedaan dus morgen kan hij weer aan de slag