Nou ik zou zeggen lekker laten zitten, die val vanzelf wel weer in slaap. Tenzij hij aan het huilen was natuurlijk.
Bij mij weten ze inmiddels dat ze daar niet meer mee aan hoeven te komen. Ik lees zo vast nog wel hoe het is gegaan.
Mooi gegroeid dus. Krijg echt het idee dat Karsten zo een van de lichteren hier is. Gisteren stond ik met hem op de weegschaal en woog hij nog steeds maar 10,2 net als begin maart.
Hij slaapt er niet mee maar ze liggen wel in zijn bed en vaak als ik bij hem ga kijken als ik zelf naar bed ga dan liggen ze door zijn bed.
Julian was de vorige keer (volgens mij 2 weken geleden) nog steeds niet over de 8 kilo hoor dus Karsten heeft nog wat voorsprong
Ik kreeg vandaag van het RIVM een uitnodiging of ik Karsten aan een onderzoek mee wil laten doen. Dan moet hij twee keer extra geprikt worden. Nou mooi NIET dat ik daar aan mee doe. Bij Maarit vroegen ze het toen ook al en hebben we ook niet gedaan.
Karsten kon toch ook inene tijgeren na de meeting. Komt dat door de meeting of omdat hij er aan toe was.
Ik heb de uitzending niet gezien....maar ik denk dat dat toeval is geweest en dat hij dan toch al echt autistisch geweest is....[/quote] Dat is dan wel een oude uitzending want dat verhaal ken ik al een tijdje.