Ik heb dit weekend geen plannen eigenlijk...Zondag alleen ff de verjaardag van ons nichtje die word 3...ja ja... ..Rich zal wel aan de tuin gaan werken....ik zie nog wel wat ik ga uitspoken...lol XXSuus
Hey allemaal, alles is goed met Mayron. Wel een slechte nacht gehad, hij had wel pijn en we moesten hem wakker maken, maar vandaag was ie best heel vrolijk. Zijn oortje is heel dik en kapot en blauw en op zijn hoofd zit een grote schram. Moet over 2 weken terug naar de kinderarts voor nacontrole.
Jah was echt in shock gister. Hij was ook echt heeeel hard gevallen op zijn hoofd. Is niet uit te leggen. Ik was gister echt in de war hoor, als ik naar de keuken liep ofzow, wist ik echt niet wat ik daar nou deed en dat een paar x Maar nu gaat het gelukkig wel weer... Gewoon heel hectisch allemaal...
ahhh gelukkig....Hoe is t met jezelf meissie? XXSuus[/quote] Jah was echt in shock gister. Hij was ook echt heeeel hard gevallen op zijn hoofd. Is niet uit te leggen. Ik was gister echt in de war hoor, als ik naar de keuken liep ofzow, wist ik echt niet wat ik daar nou deed en dat een paar x Maar nu gaat het gelukkig wel weer... Gewoon heel hectisch allemaal...
Heb ineens bruinverlies, nu weet ik dat dat vaker voorkomt en dat het niks hoeft te betekenen zolang het niet doorzet in rood bloedverlies maar schrik met toch even kapot. Ga nu even andere kleren aandoen en een maandverbandje voor in de hoop dat er morgen niks in te vinden is.
Goedemorgen... ML: Wat fijn dat het beter gaat met Mayron en met jou ook! Kan me voorstellen dat je in shock was Ingrid: he bah meid toch, daar wordt je onzeker van he? Het hoeft niks te betekenen hoor, gebeurt heel vaak! Ik heb in het begin zelfs best veel bloed verloren.
Hier vanacht weer een ruknacht gehad Wessel was weer van 2.30 tot 4.30 uur wakker, ik dus ook Ik stap weer over naar nutrilon2, heb gisteren aan de dokter gevraagd of 3 echt nodig is omdat hij het ook niet echt lekker lijkt te vinden (en misschien wordt hij hierdoor wakker?) en zij zei dat ik maar weer gewoon naar 2 moest gaan en dat het allemaal reclame is.
goedemorgen dames, wou even melden dat ik vandaag ongi ben geworden . Ik ga me even met mijn zoon bezig houden en me dan klaar maken om te gaan werken. doei doei tot morgen!
Ahhh, gelukkig Bloem! Wat een opluchting!! Toch maar goed dat je even gegaan bent, want nu ben je in ieder geval gerust gesteld! Hoe is het nu verder met je? Vandaag weer helemaal 'de oude'?