ik ga zo nog maar even gauw stofzuigen en beginnen aan het eten... nee ik heb nog niks uitgevoerd hier
heb zo'n zin in mosterdsoep :S, denk dat ik van het weekend maar eens ga proberen die zelf te maken, met wat bouillion pot mosterd nog wat mosterd bolletjes (die bestaan toch of niet?) wat room en bloem en nog wat spekjes of mozzarella. krijg er nu al zin in
wat ie in zijn handen heeft? Haha dat is zijn onafscheidelijke knuffel. Hij slaapt niet zonder en hij gaat ook altijd mee naar buiten. Hij slaat altijd zijn armpjes eromheen als ie gaat slapen. Zow cute...
ohh zo schattig! mika heeft dat helemaal niet, vind het zo aandoenlijk zoiets, hoe krijg ik mika zover dat ie dat ook doet, vaak een knuffel in zijn armen duwen ?
Jah deze knuffel is heel makkelijk vast te houden voor die kleintjes. Hij is aardig groot en heel zacht maar ook heel licht. Hij is van Paul Frank, das wel een vet kledingmerk Ik heb m bij de Bijenkorf gekocht voor 25 euro. Ze hebben m ook in het roze... En anders gewoon steeds een knuffeltje bij m leggen als ie gaat slapen dan went ie er misschien aan...
heb van happy horse die groen blauw witte giraf, is bijna net zo groot als hemzelf maar goed . ga ik eens proberen die bij hem neer te leggen
Nog ff wat "jeugdfoto's" van Michelle en Leroy, ze zijn van slechte kwaliteit maar jah toen had je nog niet echt digitale fotografie en geen zin om m'n scanner aan te sluiten...
hihi leuke foto's! kom net mijn broertje op party flock tegen :S, tis uhm hoe zal ik het zeggen, bevestigd al mijn gedachtes over hem ja
Esmée stonk net ook eindelijk. Verwacht je dus na 8 dagen niet gepoept te hebben nog erger als Wessel, maar nee, het was maar een klein druppie... Pfff...