Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En dat is dus wat het CB hier ook hanteert.....maar volle yoghurt mag dan weer wel vanaf 10 maanden ongeveer....

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    ;)

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Wel fijn dat je eerder terecht kunt. Ben benieuwd!

Veel plezier bij je schoonzusje en succes vanmiddag bij de KNO-arts!

4. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Mooi :D
    Hier is ook een sprong hoor, al een tijdje :)
    Maar Wessel gaat ook als een speer. In twee weken tijd of zo, kan hij staan, van de buik naar rug, uit zichzelf zitten en ik ben vast nog iets vergeten :D

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Joost ook hoor ;).

6. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Nou.. Ik gaf wel bv en ik werd bijna elke twee weken :confused:

7. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    :D

8. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    De buggy kan ook mee op een gewone fiets idd....maar na 2,5 jaar heb ik ook voor een moederfiets gekozen, zeker nu met 2 kids. Ligt toch stabieler op de weg, zeker als je ook de buggy nog erop hebt. En veiligheid gaat toch voor alles ;).

9. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Doei doei :D

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo ga even een hond terug in zijn kennel doen en dan Joost een fruithap geven.

Tot later maar weer!

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jh dat kan ook op een normale. Ik heb bij alle3 de kinderen een andere fiets gehad dus weet wel een beetje het verschil. Bij Michelle een gewone fiets (bestonden nog geeneens moederfietsen) en dat was erg krapjes moet ik zeggen...
    Toen Leroy voorop ging nog een tijdje die fiets en Michelle achterop.
    Toen Michelle zelf ging fietsen en Lee achterop ging had ik een mountainbike met een zwevend zitje. Dat fietste ook wel erg lekker, maar alleen handig als je 1 kind achterop moet vervoeren :p
    Met een moederfiets heb je gewoon echt meer ruimte. Het voelt allemaal wat veiliger aan...

12. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Vanmiddag ga ik misschien met mijn moeder lekker shoppen en naar de voorjaarsmarkt :D
    Ow ja, en gaatjes laten schieten in haar oor :D ze zijn dicht gegroeid en ze heeft het al een tijd over nieuwe. Dus voor moederdag heb ik een cadeaubon gemaakt voor haar voor het schieten van oorgaatjes :D
    En heb een paar zilveren oorbellen met amethist gemaakt voor haar :D

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Inderdaad, en daarom wil ik een moederfiets :D

14. susanne85

susanne85 VIP lid

Aug 13, 2007
    9,832
    886
    113
    Noord Holland
    hey hallo allemaal.

ben ik ook weer ffies. tijd niet geweest maar ben ook in de tussentijd goed ziek geworden en t ook alweer te boven aan t komen, niet bijgelezen dus sorry :oops:

ik had wel meegekregen dat ingrid wat bloedverlies had, wat zal dat schikken zijn zeg, ik heb dat gehad van 5 weken tot mijn 9de en dat was helder rood maar gelukkig niks raars.
    KK: sterkte met esmee en hopelijk heb je er wat aan als de bij de KA bent geweest, knuf voor jullie
    ML: wat zul jij een angst hebben gehad zeg. zo van de trap af gelazerd. gelukkig zijn jullie er vrij goed vanaf gekomen en hopelijk knapt mayron snel op. zo zielig he als ze iets hebben door wat voor reden dan ook

nikita doet t erg goed. t slapen is nog steeds lastig omdat ze soms een en soms 2 keer komt maar voor de rest no problems.
    nikita heeft weer een hoop bijgeleerd waar onder dik een minuut los kunnen staan en heeft ook zonder dat ze t doorhad asl haar eerste stapjes los gemaakt.
    ook als ze muziek hoort gaat ze op haar manier dansen en met haar kontje staan schudden.
    gisteren met de 1e halve finale van t songfestival hebben jeroen en ik helemaal dubbel gelegen van haar dans kunsten :) zo schattig, ook als ze iets niet mag en ik waarschuuw haar dan gaat ze heel hard nee schudden met een big smile op haar gezichtje. dan is t me toch moeilijk om niet in de lach te schieten haha, en ook is ze aant proberen om haar naam te zeggen, de klanken zijn er maar nog voluit zeggen is er nog niet bij. en ook kan ze dus nee zeggen(hard eruit schreeuwn haha)

met mij is t van t weekend minder geweest :
    ik heb zondag nacht bij de hap geweest voor een pseudokroep aanval in combinatie met een astma aanval :( is de 2de keer in mijn volwassen jaren dat ik pseudokroep heb gekregen. zo vaag, heb een half uur aan de prednison gezeten (zuurstof) en heb nu tot zondag een prednison kuur en een verstuiver voor de benauwde momenten mee gekregen. en ook is mijn stem langzaam aant terug komen. maar ik overleef t wel alleen lastig als je een klein meidje moet waarschuwen 8)

ga nu ff de afwas doen en kom vanmiddag nog wel ff langs

tot later

15. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    He, goed zeg!!!!!!!!!! Veel succes voor strakjes dan!!

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ah, goed geslaagd dus met winkelen!! Altijd leuk! En hier gaat het precies hetzelfde hoor. Kom ook altijd met van alles voor Mees thuis en bijna niks voor mezelf. Maar ja, die kleintjes staat ook gewoon nog alles zo leuk!!

Ben trouwens ook al weer tig keer ongi geweest hoor :( (vandaag ook weer helaas). Gaf de 1e 4 maanden wel BV, maar niet alle maanden volledig, dus ben geloof ik in oktober ofzo voor het eerst weer ongesteld geworden.

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    En aan Mees ook graag!!!!!!!!!! [-o< [-o< :D

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    En wat doen jullie dan? Nemen jullie Wessel ook bij jullie in bed?

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Heb net even een les huiswerk geupload en gunde mezelf nu ff een break ;)

Pfff zal blij zijn als ik klaar ben met deze opleiding, soms heb ik echt wel spijt dat ik eraan begonnen ben. Veel te druk met Mees en het werk en het huishouden erbij. Maar ja, vind het nu ook zo zonde om ermee te kappen en op te gevne, maar ik moet nog 1,5 jaar... :( :rolleyes:

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Tja, geef je geen ongelijk als ik dit allemaal zo hoor!!! Moet eerlijk zeggen dat het ook best een gewriemel is nu hoor om tussen het zitje en je zadel te komen. :(

Share This Page