Goedemorgen, na mijn berichtje van gisteravond besloot Julian om wakker te worden en niet zo'n beetje ook. Dus die maar mee naar beneden genomen en een fles gegeven, daarna heeft ie nog de hele kamer door getijgerd en liggen spelen. Rond half 3 zijn we maar eens naar bed gegaan en vanochtend 8 uur was hij gewoon weer wakker Ben nu dus best wel moe. Gisteren maandverbandje voorgedaan en nog wel wat verlies gehad maar vanacht helemaal niks meer maar net toen ik na de wc ging wel weer. Het is allemaal niet veel maar het is er dus wel. Gewoon rustig afwachten en hopen op het beste dan maar. Heb verder geen krampen of wat dan ook dus kan er niks zinnigs over zeggen.
Jeetje, goed zeg van Nikita!!!!!!!!!!!! =D> =D> =D> En wat een gedoe van het weekend joh!! Wat een schrik ook lijkt me!! Gelukkig dat je je nu iets beter voelt!!!!! Hmmm, je krijgt het wel een beetje voor je kiezen dus de afgelopen week, sterkte!
Nee, uiteraard gebeurt dit net wanneer mijn man een nieuwe opdracht heeft... Dus om hem te ontlasten ben ik maar even met Wessel op een logeerbed gaan liggen, maar ook daar was hij heel bewegelijk Nou moet ik wel zeggen dat hij nog bij ons op de kamer slaapt dit omdat hij een aantal maanden heel vaak kwam snachts en was dit het makkelijkst. Ik denk dat het binnenkort tijd wordt voor zijn eigen kamertje en hoe het dan gaat weet ik niet. Wel wil ik eerst een schommelstoel, mocht er iets zijn dat ik daar dan in kan zitten.
En wat een gedoe van het weekend joh!! Wat een schrik ook lijkt me!! Gelukkig dat je je nu iets beter voelt!!!!! Hmmm, je krijgt het wel een beetje voor je kiezen dus de afgelopen week, sterkte![/quote] ja t lot heeft me wel te pakken maar t is niet anders, gelukkig heb ik mijn wedstrijd pijn vrij doorstaan en ook geen last meer gehad dus ik hoop dat t nu ook goed blijft gaan.
Zolang je geen krampen hebt is hoeft er nog niks aan de hand te zijn Je kan het ook krijgen doordat je wat druk ben misschien. Tijdens seks kan een adertje gesprongen zijn enz. enz. Maar ik kan me de onzekerheid voorstellen hoor! Ik had dat met Wessel. Hier heb je een knuffel Klote van je nacht ik kan helaas met je meepraten. Weet je trouwens dat er een voorjaarsmarkt is vanmiddag? Las ik gisteren pas...
Nee dat van die markt wist ik niet, handig om te weten misschien vanmiddag nog even overheen lopen met Julian. Bedankt voor de tip!
hoi dames, hier wel een goede nacht, gisteravond had Rihanna niet zo'n zin om te slapen...ze lag er netjes om 20 uur in maar mevrouw sliep niet eerder dan 21.30 uur....tussendoor nog een poepluier maar vannacht heeft ze wel goed geslapen maar ze was toch alweer om 7.15 uur weer wakker...en natuurlijk vanmorgen strontvervelend omdat ze niet genoeg slaap heeft gehad hier nog nieuws?
wij hebben ook een schommelstoel. het is heerlijk moet ik zeggen.. zo heerlijk zelfs, dat ik er ook nog weleens 's nachts op in slaap val... ik denk dat we esmée binnenkort ook ff bij ons op kamer halen, want dit is geen doen. dit gaat al 3 weken zo...
Sterkte ingrid! Hopelijk stelt het allemaal niks voor! Als je je zorgen maakt gewoon ff bellen naar de vk hoor.. Daar zijn ze voor.
he ingrid, teneerste gefeliciteerd meid met het brusje! ten 2de als je twijfelt, even de dr bellen, ik mocht destijds ook een echo om te kijken hoe het zat (was bij mij helaas wel een mk toen)
Wij hebben een witte schommelstoel destijds van de praxis dacht ik.. die verkopen ze er veel vaker...
vind het wel raar dat het er nog niet is... (en ook niet handig voor het maken van brusjes)[/quote] Misschien ben je al zwanger? Als je all bezig bent?