Moeilijk hoor, maar ik zou het toch proberen op een of andere manier te zeggen. Zo van 'ik heb de laatste tijd het idee ddat je gewoon echt niet lekker in je vel zit. Zou het niet wat zijn om er anders eens met iemand over te praten?'. Dan houdt je het toch een beetje vrijblijvend en luchtig maar heb je het toch aangekaart. Sterkte Ling!
Jor heeft trouwens net zn laatste prikken gehad.. Nu is ie echt groot haha. Dus ik ga vanavond pannenkoeken bakken denk ik, hij is nu natuurlijk zielig
heb de baan trouwens niet gekregen. Ze zochten nu echt iemand met ervaring in die technieken, heb ik totaal niet, maar ze vonden het zo'n leuk gesprek dat ze wel contact met me willen houden voor als er in de nabije toekomst toch nog een analisten functie vrijkomt. dus dat is wel positief!!
heb ik al geprobeerd, in zoverre dat ik hem niet naar iemand toe heb "gestuurd" maar hij zegt het zelf ook dat hij niet lekker in zijn vel zit. Maar de echte reden komt er niet uit. Ik begin dan altijd aan mezelf te twijfelen....
hmmm tot nu toe werkt de nieuwe aanpak met justin nog niet.... we wilden hem voor het avondeten nog laten slapen en meneer is ook moe want hij zit in zijn oogjes te wrijven, maar ligt heel hard te kletsen nu in bed
ik om 16.30 uur en nu net wezen kijken: lag hij op zijn buik, tja dan kan hij niet slapen he!! dus even omgedraaid, zijn speentje en popje gegeven en die oogjes vielen bijna meteen dicht!! ben benieuwd hoelaat hij wakker wordt voor zijn eten!!
oh en ik ging net pasfoto's van justin laten maken voor zijn idkaart....man wat een hel was dat zeg!! hahahaha uiteindelijk een goede foto gekregen maar hij had er mooi geen zin meer in!