Speaking about knuffels... volgens mij begon Essie over de leuke knuffels die zijn online bestelde... wie weet nog de link?
Jah het is egt erg. En ik moet nog steeds die slaapzak voor Mayron halen terwijl ik me voorgenomen had m vanmorgen te halen. MNaar jah Mayron ligt best veel te slapen vandaag dus sjah Ik bel Michelle zo maar op of ze thuiskomt, kan ze ff snel oppassen race ik ff naar de Prénatal...
ow.. das dan wel lief.. dus zij heeft geen man meer? mijn moeder is nadat mijn vader is overleden helemaal veranderd (negatief helaas) misschien is dat bij haar ook het geval? altijd maar klagen dat we niet langskomen, terwijl ze ook nooit spontaan bij ons langskomt...
haha, ja geweldig he , nou weet denk ik wel zeker dat het stoer doen is om erbij te horen en door zijn vrienden gebruikt te worden. heeft het zelf ook wel eens toe gegeven dat ie wel eens iets gebruikte op die feestjes en zo, maar denk stiekem dat het niet alleen op die feestjes is, maarja hoe kom je erachter he, heb hem wel vaker thuis gezien met rode ogen, maar die kun je ook van het blowen al krijgen, en mega trillende handen )koffie gaat bijna over de mok heen), een smorgens een keertje thuis komen en 3 uurtjes later weer weg gaan ofzo , dat kan een normaal mens toch niet volhouden zoiets
hier ook eentje hoor.. was gevouwen, was gedraaid, was opgehangen, beneden helemaal schoongemaakt. kamer EN keuken, jaja.. stofgezogen.. en nu weer lekker niks doen!
Nee maar de meeste mensen groeien daar gelukig overheen tijdens hun reis naar de volwassenheid, de loosers blijven hangen dus dat komt vast wel goed met hem