Mannen zijn ook zooooo eigenwijs!!! Die denken dat ze altijd zelf alles wel op kunnen lossen, maar helaas is dat gewoon niet waar. Nou, sterkte Ling!!! En in de tussentijd gewoon lekker hier van je afkletsen.
Pfff, vind het zo erg voor ingrid !!! Wat moet zij zich nu ongelooflijk rot voelen . Ik wens haar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte!!!! En een ontzettend dikke knuffel!!!!!!
Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woorden!!!! Heb eerst heel hard gehuild vanmiddag en daarna lekker geknuffeld met Julian ben blij dat ik met jullie kan kletsen! Heb mijn leidinggevende ook op de hoogte gesteld en die zei sterkte en wat jammer voor jullie. Ga morgen dus wel gewoon werken en zie dan wel hoe het gaat. Als het bloeden zo doorgaat ben ik zo weer thuis want kan wel om de 10minuten naar de wc gaan om te verschonen en dan nog ben ik inmiddels 3 onderbroeken en 2 broeken verder en al een half pak maandverband
[quoe="R]amoontje"] Ik heb alsnog vrij gekregen voor de 24ste....dus mie very happy... XXSuus[/quote] Vrij gekregen of heb je toch nog kunnen ruilen met een collega (of trek ik nu weer een beerput open ) Ach maakt ook niet uit...het is geregeld .[/uote] Moet nu weer werken...leg t straks wel weer uit.. Int kort...ben "agressief"gaan sms-en...En jah...schijnbaar ist nodig tegenwoordig.. Mijn verdriet werd boosheid vannacht...lol XXSuus
Een allergie kan je ook opbouwen...Dwz...dat je na een paar keer een reactie ziet.. Miasschien heb je aan de volgende sites wel wat.. http://www.keukenkikker.nl http://www.babyallergie.nl/voedingsmiddelen.htm Anders ff vragen...ok? XXSuus
Hmmmm, lekker =P~ =P~ =P~ (maar ik heb zo'n vent die NIKS lust )[/quote] Uhmm jij niet alleen...Hier wil hij niks wat je niet om een boom kan binden of wat uit t water komt.. (dwz geen wild vis schaaldieren etc...dus alleen varkensen rundvlees...hollandse pot) XXSuus
Sooo...nu ga ik werken..en hoe de route in mekaar zit dat slaat totaal nergens op. Twee pauzes van één keer een uur en één keer een half uur...we gaan lekker...NOT XXSuus...die er na half 11 weer is...en voor de vroege slapers alvast weltruste zegt
Jammer. Karsten was om 16 uur zo moe dat ik hem een 2e keer naar bed gedaan heb en heb hem echt wakker moeten maken om 17.45 uur omdat we gingen eten.