Zoooo, wat een wereld van verschil Ik heb nutrilon2 weer gekocht en hem om 18.30 uur zijn fles gegeven. Met nr.3 nam hij een paar slokken en wou hij niet meer. Net nr 2 gegeven en hij is tijdens de fles in slaap gevallen en fles was bijna leeg Ben benieuwd hoe komende nacht gaat
Even een vraagje en sorry alvast voor de details. Ik bloed volgens mij helemaal leeg, net voor de vierde keer schone kleren aan kunnen doen. Dit keer omdat ik met mijn benen opzij ging en het stroomde er gewoon uit en op de bank (gelukkig van leer) lag gewoon een plasje met bloed, daarna op de wc weer een stolsel verloren. Is dit wel normaal?
Nou, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het ook niet zo goed weet, maar als ik je zo hoor ben je echt behoorlijk aan het bloeden ja. Ik zou anders gewoon even de HAP bellen en het voorleggen. Beter een keer teveel gebeld dan een keer te laat zou ik zeggen. Ben je verder nog niet duizelig of flauw van het bloedverlies dan? Sterkte meid en nogmaals een dikke knuffel!!!
Ik weet wel dat je met een miskraam veel bloed kunt verliezen. Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon je huisartsenpost bellen! Want teveel is ook niet goed natuurlijk.
, dat dat zo anders smaakt dan. Ik kan het me met Sven echt niet emer herinneren. Vanmorgen wilde Karsten ook maar 10cc drinken en dat is nog nr 2. Hij is ook bij de ha geweest en die zei dat als hij een 1/2 kilo zou afvallen dat we dan gelijk aan de bel moeten trekken i.v.m. uitdrogen. Maar hi jis wel heel vrolijk.
Ingrid ik zou even met de vk bellen want dit klinkt niet gewoon. En dan bedoel ik niet over een 1/2 uur.
Ohhhh Jeetje zeg, dat klinkt ook niet heel goed Hij is wel echt aan het kwakkelen he?! Ik hoop maar dat hij binnenkort zijn portie voorlopig gehad heeft en dat voor hem ook de tijden aan gaan breken dat hij lekkerder in zijn velletje zit en helemaal fit en gezond is!!!! Wel fijn dat hij in ieder geval heel vrolijk is. Mees is ook zo, hoe belabberd hij zich ook voelt, er kan bijna altijd wel een lachje vanaf.
Ik heb toen een missed abortion gehad met 10 weken en heb er pillen voor gekregen ipv curretage. Ik verloor ook zoveel bloed toen, was echt niet normaal gewoon, als de vrucht er eenmaal uit is word het minder. Maar ik had toen de voorlichting gehad dat het heel erg zou kunnen zijn, anders had ik ook gebeld hoor...
@Ingrid ik moet je heel veel sterkte wensen namens Kwebbels en je een heeeeeeeeeele dikke knuf geven.
Ben nu aan het wachten op de vk, begin inmiddels ook een beetje trillerig te worden en licht in mijn hoofd. Wachten duurt zoals gewoonlijk lang.