Verstandig dat je even gebeld hebt!!! En wat Bloem ook al vroeg, is Roeland bij je? Heel veel sterkte meid!!! We denken aan je!!!
Pffff, vind het ook echt ontzettend vervelend voor jullie . Weet ook niet goed wat te zeggen moet ik bekennen, maar wil jullie vanaf hier digitaal wel een hele dikke knuffel geven!
Ja de witlof met appel en ham (nou ja kip ).....die ging er inderdaad wel in..... Maar hoe doe jij dat dan? Kook jij dan 2x of zo.....1x voor de meiden en 1x voor jullie. Ik vind dat zo'n gedoe hè....kan echt niet wachten tot hij gewoon echt met ons mee kan/gaat eten .
Dan kunnen we elkaar de hand geven . En niks van sliertjes (spagetti enzo), pasta of rijst Af en toe weet ik gewoon echt niet meer wat ik moet maken.....*zucht*
Ik kook als ik voor Mees kook gewoon ons eten zonder zout, haal dan de portie van hem er vanaf en doe bij ons het zout pas op het bord erop. Maar ja, dat gaat natuurlijk makkelijk met aardappelen, groenten en vlees, maar inderdaad niet zo goed met macaroni en dat soort dingen.....
"hou niet van bbq-en.....veel te veel gedoe en het vlees is 9 vd 10 keer nog "groen"....." (zijn niet mijn woorden )
Ik was even aan 't kijken of ik het advies al ergens tegenkwam...... Maar idd even de VK of de HAP bellen hoor Ingrid!!!!