Dat krijgt Joost dus gewoon niet weg.....heb het idee dat het dan voor hem echt veel te droog is.. Heb laatst gewone macaroni geprobeerd (wel met saus met gehakt)....nou 1 drama en kokhalspartij.... zelfs met appelmoes eroverheen .
Ik hoop op "goed" nieuws.....en hoop idd maar dat Roeland in de buurt is, of iig iemand die d'r kan bijstaan .
De vk zou er met een half uur zijn en ze is nu aan het opruimen. Dit was om 19.38 uur. Stel je voor dat de vk het een zooitje zou vinden , maar snap het wel hoor je moet wat doen om de tijd te doden.
Dan doe je er toch een scheutje melk door en pureer je het wat bij? Doe ik voor Karsten ook omdat het anders veel te droog is met al dat slijm waar hij last van heeft.
Kan ik idd wel eens proberen ja..... Maar net als gister, toen aten wij nasi.....hoe doe je dat dan met Karsten als je nasi maakt? (overigens vond Joost satésaus wel lekker )
Dat heb ik haar gezegd dat wij in spanning met haar mee wachten. Had toch liever over 8 maanden buddynieuws geplaatst.
Dat snap ik .....ik denk dat wij allemaal liever over 8 maanden pas bericht hadden willen hebben van Ingrid's buddy .....
Ff foto's gemaakt vanmiddag: Chill: Chill met papa: Spelen na het eten: Hmm.. lekker hoor: Had je wat papa? : Lekker danoontje: