Hier werkt het ook niet hoor, een zwak nachtlampje.....Rick vindt dat ook eng, en dat is ook eng....al die schaduwen die je krijgt dan. Met zijn "Nijntje"-lamp had hij daar trouwens geen last van, maar die schijnt maar heel zwak en verlicht natuurlijk een plaatje . En als je dan eens een folie op het raampje boven de deur plakt, zodat het licht van de overloop minder binnenkomt op d'r kamertje en dan een hele zwakke spaarlamp.....
Ladies, ik ga ervandoor.. Ik weet niet wie er nog ff blijft, maar wil je mij dan een sms sturen? Stuur me ff een pbtje als je wilt, dan pb ik nog ff snel mn nummer.. Anders blijf ik in spanning over Ingrid...
Keek net in het vrienden boekje of jullie mobiele nummer erin stond. Hadden we eigenlijk allemaal moet doen
, ben gedouched en heb Rick inmiddels 4x teruggelegd....die werd wakker van papa die van boven naar beneden kwam . Dus dikke tranen .....terug in bed gelegd en nu wil meneertje douchen . Hoe krijgt ie het verzonnen..... Heb 'm maar gezegd dat ie morgenvroeg mag douchen als ie NU lief gaat slapen .
hey meiden hoe is het hier wat is er met ingrid aan de hand??? ik heb van youame een ontbijt pakketje gekregen wat ze op de PSZ gemaakt had van dice heb ik vandaag parfum gekregen NOA pearl en van mijn vriend heb ik vandaag de wii fitt gekregen jaja