Ola, kep ff vluchtig gelezen maar er is eigenlijk niets blijven hangen...wel de cutie pic's gezien hihihi Tygo was dus klaar wakker, ff hebben ff gespeeld en gebabbeld, half 4 fles deze heeft ie wel helemaal op 180cc (weer vergeten te kijken hoeveel dat is met voeding hihihi) maarruh ik zat ff aan zijn babykrul maar ik had dus zo een pluk haar in mijn handen wat valt zijn haar uit zeg...mijn kat "verhaard" niet eens zoveel...best laat toch dat Tygo nu pas zijn "nesthaar" verliest? ! Tevens ligt ie alweer bijna 30 min. te slapen ik weet niet wat dat ventje heeft hoor!
Nou wel raar want Mayron slaapt dus vandaag ook megaveel. Hij ligt bijna de hele dag te slapen en is af en toe wakker. Anders is ie juist zo'n wakker type...
maar ik ga maar eens koken, mika zal tussen nu en een uurtje wel komen. oehh bon jovi op de radio met bad medicin
is toch niet erg als ie een keertje meer krijg? hier kom ik ook af en toe niet uit met de voedingen, ja nou dan maar een keertje iets meer.
zo heb de aardappelen op staan, even laten koken en dan mee bakken. hebben jullie ook een zakje van de knorr gekregen bij de post? denk dat ik het vanavond maar klaar maak, kan ik meteen proeven of het lekker is
hier is er eentje wakker kan ik dus niet verder gaan met koken. och ja, scheelt dat de rest snel klaar is. ga iemand even de fles geven.
Is ook zo hoor dat ik hem wel wat extra's kan geven maar ja ik zie wel.... Hij is alweer wakker maar moet toch ff naar de super dus ben weg!
Senn is er ook weer. Ik heb het eten klaar staan, en nu nog wachten op mijn mannetje. Gaan we lekker even CSI kijken en dan kom ik terug hier... maar dan zijn jullie vast weer 50 blz verder Marin heeft net eten gehad en ligt nu heerlijk rustig in de box. Ik hoop echt dat ze zo weer in slaap valt zonder gehuil. Tot later!
die is lief! kan die ook voor een meisje? en wat moet je er evt voor hebben? dan zal ik het ff met chris overleggen..