Oh meis wat naar.... Ik vindt het echt heel erg sneu voor jullie en kan me je gevoel wel voorstellen....ondanks misschien onverwacht, dit kindje was zo welkom geweest . Hele dikke knuff!
Hier was het ook weer niet om over naar huis te schrijven vannacht.... Begon gisteravond al dat Rick huilend wakker werd toen Pat naar beneden kwam....en toen ben ik nog zo'n 1,5 uur bezig geweest om 'm opnieuw in bed te krijgen . Vervolgens stond meneer iets voor 5 uur weer langs mij bed.....raakte compleet overstuur toen ik 'm terug naar zijn eigen bed bracht . Amper 20 minuten later was ie er weer....Pat eruit gestuurd , zelfde verhaal. Goed half uur later wederom hetzelfde, ik weer eruit, wil 'm in bed leggen was het "papa doen" ....nou had hij effe pech ......Toen rond 6.15 uur nog een keer en toen heeft ie geloof ik maar eieren voor zijn geld gekozen of de boodschap begrepen.....hij werd pas om 8 uur weer wakker . Gelukkig sliep Joost tot 7.45 uur dus kon ik nog een klein beetje slapen .
Ingrid, ik hoop dat je lekker thuisgebleven bent en nog lekker in je bedje ligt hoor! Jij en jouw lichaam zijn belangrijker dan je werk....kan me ook voorstellen dat je wel effe wat anders aan je hoofd hebt zeg ....
Ik had bij die ma ook net de verkeerde gyn... Ik kreeg een echo, hij zegt heel zakelijk hartje klopt niet meer ik was helemaal lamgeslagen natuurlijk dus ik liep die echokamer uit maar vergat, omdat ik zo verdoofd was, mijn tas. Roept ie nog na: Hey! je vergeet je tas. And that's that Gelukkig heb ik hem nooooit meer gehad GRMBL!!!
Ik zou het echt niet weten waarom hij zo onrustig is. Heb wel eens gehoord dat het hielp om het bedje te verplaatsen. Ik heb gisteravond pyjamapapje bisciut gegeven en May heeft doorgeslapen. Weet niet of het daaraan ligt, maar ik geef je toch maar de tip.
Het is gewoon dat hij wakker wordt en wil staan dat gaat hij dan ook doen pyama papje lust Wessel niet. Misschien is er wel een kies bezig dat hij daar last van heeft?
ach lieverd, dit had ik helemaal niet meegekregen... wat erg en dit kindje, ook was het niet gepland, was zo welkom bij jullie... wel is het fijn dat de natuur zijn werk heeft gedaan... veel sterkte met het verwerken van het verlies! dikke knuffel!
Ik geef ook geen pyamapapje, maar gewoon zijn nr 2 voeding (AR vanwege het spugen) met bambix erdoor.
@ ingrid: Sterkte meis! phoe zeg, komt toch even goed als een klap lijkt me of niet . Weet niet of je bent gaan werken, maar ik zou me ook gewoon ziek melden hoor! Je hebt net een miskraam gehad, daar moet je ook even van herstellen! Jij bent belangrijker dan werk. Nogmaals veel sterkte! en een dikke knuf!