@KK: In alle hectiek met Ingrid gisteren vergeten te zeggen, maar...... leuke foto's van Esmée met Christian zeg!!! En jeetje, wat ziet ze er zo al groot uit!! Hoe lang is ze nu?
nee oke, als mika ook over zn toeren is ga ik ook altijd troosten hoor. ik kan mika ook heel moeilijk even laten huilen, als het gejammer is dan lukt het nog wel maar als het echt huilen is wordt het alweer wat moeilijker
vorige keer was ze 74,5 cm, maar ze is de lengte ingeschoten heb ik het idee, dus denk nu wel rond de 76 of meer
he meid, heel veel sterkte. Ben blij dat je er zo over denkt, het gelukkige én het verdrietige gedeelte. Meer kan ik niet verzinnen om te zeggen, behalve dat ik het heel erg vind voor julli. dikke knuffel voor jullie 3-tjes xx Ling
Goedemorgen, zit nu nog op mijn werk en zit te wachten tot ik word terug gebeld. Moest vandaag iemand inwerken maar die mag hier nog niet alleen blijven zitten en ik wil gewoon naar huis en mag/moet ook naar huis van de secretaresse van hier.
Ik denk toch dat ze minimaal net zo groot is als Merel en die is 76,5 cm. Wanneer was ze 74,5 cm? Want als ik naar Merel kijk, die groeit 1 cm per maand ongeveer. Dat zal misschien ook wel gelden voor Esmée.
Nou meid ik hoop dat je heel snel groen licht krijgt om naar huis te gaan! Zoals ik vannacht al schreef (en velen na mij): je hoort nu niet op je werk te zitten.