Tjah... Ik ben wel gewend dat hij vaak wakker kan worden, heeft hij heel lang gedaan. Maar 2 uur achter elkaar is nieuw voor mij
IEHHHHH, volgens mij ruik ik hier voor de 2e keer op rij een hele dikke stinkerd. ze heeft de afgelopen dagen van die dunne stinkluiers ale: ale:
als je hem te lang wakker houdt, is hij over zijn slaap heen en das ook niet de bedoeling. ze hebben hun slaap nog hard nodig. Ik heb ook veel problemen met justin gehad hoor. Op de dag slaapt hij nog steeds maar een uurtje per keer maar die worden wel steeds regelmatiger. Wat we gisteren hebben uitgeprobeerd is toch wel goed gegaan!! Dacht eerst, dat wordt niks maar het is gelukt. We doen hem nu voor het avondeten nog een uurtje naar bed (17-18) dan gronetenhap en wakker houden tot 20 uur en dan de laatste fles. En hij heeft, met 1 sputtering omdat hij op zijn buik lag om 22 uur, doorgeslapen tot 6.45 uur!!! Helemaal geweldig. nou ging het slapen toch al veel beter, wel af en toe wakker maar met speentje en popje was het wer over. Heeft wessel (en mees0 een speen waar hij mee slaapt?[/quote] Ze hebben hun slaap inderdaad nodig, maar je gaat wat proberen he en hij had sóchtends geslapen hoor, s'middags waren we weg en zat hij in de buggy. Daarna thuis spelen en avondeten, toen weer even spelen en daarna in badje. Toen nog even gespeeld. Normaal doen we hem na het wassen in bed, maar dat wil ook niet altijd. Dus ik heb hem niet gemarteld of zo 8) Wessel heeft geen speen.
Ik ga maar eens even douchen. Ben vanochtend vroeg zo in de auto gesprongen om naar de dierenarts te gaan. Heb nu natuurlijk wel even aangekleed.
Wessel heeft zich net in zijn tong gebeten... Hij begon ineens te huilen en ik dacht dat hij zijn vingertje ergens tussen had gehad. Kwam er wat bloed uit zijn mondje Maar hij is het alweer vergeten
wij moesten de hondjes ook laten enten...gewone spuiten en de rabies....waren ff 150 euro kwijt....en ze gaan toch mee dus het moet toch...we willen ze niet in een pension stoppen dan blijven we net zo lief thuis
We hadden onze hondjes alleen in een pension moeten doen als we geen groen licht hadden gekregen van de campings om 2 hondjes mee te nemen. Meestal mag je er nl. eentje meenemen en een 2de op aanvraag soms. Gelukkig mogen we ze naar alledrie de campings beiden meenemen.
hoi hoi!! ingrid wat een verdrietig nieuws! heel veel sterkte! en je hoort nu inderdaad gewoon thuis te zitten! knuffelkoijn mooie foto's en muurschildering! essie dat is inderdaad veel geld! gelukkig maar dat ze mee mogen naar de camping!! bloem heb helaas geen tips voor je.. isabella gaat nog altijd drie/vier keer per dag op bed.. verder nog niet teruggelezen sorry! net terug van het consultatiebureau ze is nu 11,8 kilo en 80 cm!! verder ging alles echt super en mogen gewoon zo door gaan! wel mag ze nu tussen de middag gewonen halfvolle melk en zo geleidelijk aan afstappen van de opvolgmelk! Isabella kan nu trouwens ook staan in de box! echt super! kijkt er ook heerlijk trots bij Mijn ouders hebben gisteren hier een schutting gemaakt dus nu eindelijk privacy!! lekker in de tuin zitten!!
Wat een lange dame Heeft ze ook een prik gehad? Of komt die de volgende keer? Hier komt over anderhalf uur een prik.
haha ja ze is echt erg lang!! nee geen prik vandaag gelukkig niet!! heb de volgende afspraak ook op een dinsdag.. kan jos mooi mee!! vind het echt zooo zielig... maar dat komt ook omdat ik er zelf al zo'n hekel aan heb!