Dat heb ik dus gister ook gedaan!!!! Ik heb m om 17 uur nog een fles gegeven en in bed gedaan, hij was zo moe. Om 18:30 eruit, 19:00 gegeten en om 20:00 de fles en hij heeft waarachtig doorgeslapen!!!!
Ik heb nova gister ook om 16 in bed gegooid, om half vijf sliep ze, en om zes uur heb ik haar wakker gemaakt, om kwart voor acht ging ze weer het bed in, en vannochtend om 7 uur was ze wakker.. Hier was het de laatse nachten ook best een uhmm.. ramp? nou jah ramp.. gewoon tig keer wakker.. half zes wakker, niet meer willen slapen enz.. (ook dikke stinkpoepbroeken, rooie wangen, dus wie weet, komt er EINDELIJK een boventandje aan)
haha ja ze hadden uitgerekend als ze zo doorgaat dan is ze als ze 21 is 1,88 .. moeten rond haar negende jaar het eens goed laten uitrekenen.. hoop namelijk niet dat ze te lang gaat worden..
hahaha nee zat meer te denken aan topmodel (en dan niet zooo dun) en als dat het niet word overwegen we basketballer
dat is ook nog een idee Maar jah, je moet je niet op een ding focussen dus een basketballend top model
ga isabella maar eens uit bedje halen... ze moet nog een broodje en vind het wel tijd! tot vanmidddag!
Ben ondertussen beetje aan het werk. Ben 6,5 uur bezig en heb al 3 afspraken gemaakt met gemeentes Dat tikt lekker aan