Ohhh da's balen dan dat hij inderdaad alleen wil staan. Mees gaat 's nachts ook steeds staan en zitten in bed, maar als we hem oppakken is het wel over na een tijdje. Bij ons in bed is hij dan soms ook nog aan het staan (tegen het hoofdeind vna het bed aan) en flink aan het woelen, maar het voordeel voor mijzelf vind ik dan dat ik dan in ieder geval m'n bed niet meer uithoef. Ja, hij kan last hebben van tandjes natuurlijk, maar dat heeft volgens mij weer niks te maken met staan en zitten 's nachts. Ik denk dat hij gewoon midden in een sprong zit en ook 's nachts continu aan het oefenen is met wat hij net nieuw geleerd heeft. Ben bang dat er voor ons allebei niet veel meer op zit dan geduld hebben en hopen dat ze gauw beter gaan slapen. En anders.... in de leer bij de doorslapers hier op het forum Trouwens, wel fijn ja, dat je ernaast niet ook nog werkt. Zit zelf ook de hele tijd te twijfelen of ik nog wel door zou gaan met mijn opleiding naast het werk en Mees Vind het zoooo moeilijk, aan de ene kant wil ik het graag afmaken maar aan de andere kant kost het zoooo veel energie en ben ik daardoor nu continu moe en futloos.
Michelle is vandaag klaar met haar examen. Dus dat gaan we wel even vieren met een etentje Vanavond lekker naar de griek
Mayron doet steeds de stofzuiger uit als ik aan het stofzuigen ben Kan er wel om lachen... Maar soms is het wel irri...
Ja, Mees slaapt met een fopje! Dat naar bed doen aan het eind van de dag hebben wij ook vaker geprobeerd, maar daar trapt meneer helaas niet meer in
Altijd handig. Als je hem dan ook gelijk even leert hoe hij hem in moet laden en weer leeg moet halen .
Jah, gaat echt supergoed Ze heeft sowieso al een goeie cijferlijst dus de vlag mag binnenkort uit Met tas eraan uiteraard
Achhh, zo had Mees een keer zo hard ergesn op gebeten dat zijn tandvlees of gehemelte was gaan bloeden, schrok me kapot toen ik bloed in zijn mond zag (hij was toen 2 maanden ofzo) maar gelukkig was dat ook niks bijzonders Echte harde bikkels zijn het! 8)
Zoooooooo Die is al groot zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou, eerst was Mees vrij groot voor zijn leeftijd, maar die blijft nu een beetje hangen tov de rest hier heb ik het idee!
Mayron zijn online uitnodiging als ie 1 wordt, moet m alleen nog even aanpassen, staat nu 0 jaar http://www.babytvchannel.nl/mybabyclip/ ... =undefined