Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Thnx voor de tips ga het is uit proberen :)

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zag weer hele schattige foto's voorbijkomen...

En wat dat bv verhaald betreft, ik wistniet dat er mannen bestonden die zich daar zo mee bezig hielden :confused:
    Dan vraag ik me af, komt dat uit hunzelf of is het meer de moeder (zoals toen bij miss Sil)
    Het is natuurlijk wel heel lief dat ze meedenken maar helemaal ruzie erover gaan maken :confused: Ow my god!

3. Die artsen zeggen ook altijd weer wat ander he? Ongelooflijk.
    Hoop dat het toch allemaal goed is.

4. monkeylove

www.ah.nl :p

5. monkeylove

Moeilijk hoor zulke dingen. Maar wel een groot voordeel dat ze er al mensen kent. Het zal wennen zijn voor iedereen maar uiteindelijk zit ze er beter dan dat ze nu zit... Sterkte...

6. monkeylove

Hier een bedenkelijke nacht. Weet niet of ik m moet aanduiden als goed of matig...
    Mayron had om half 10 de laatste fles gisteravond en om 3 uur vannacht werd ie weer wakker. Pfff toen sliepen Yaron en ik net 1,5 uur want we hadden alleen maar liggen dollen en kletsen en blalabalalb....
    Toen heb ik het weten te rekken tot 5 uur. En weer om half 9 een fles...
    Nou verder ga ik weinig doen vandaag. Wou wel even naar de markt maar
    a. Ik heb geen geld
    b. De markt in Zoetermeer is echt niet leuk

Dus het zal wel een beetje bankhangen gaan worden :p

7. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Gelukkig dat de kinderen zich vermaken, ik hoop op snel beter weer voor jullie

8. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    he dames,
    Alles goed hier hoop ik?
    Hier gisteren een spuit in mn schouder gehad. Zit een ontsteking in het gewricht. Leuk toch dat ik er door die vervanger een week mee heb door gelopen. Nu nog veel pijn maar wordt hopelijk snel minder.
    Even een vraagje. Hebben jullie enig idee hoe lang die kleintjes in luiers maat 2 passen? Wil inslaan met de aanbieding van kruidvat maar twijfel of ze als ik 6 pak,ken koop ze daar wel allemaal dan nog in past.

9. kwebbels

Ramoontje fijn dat je kleine grote man een mijlpaal gehaald heeft!
    Lee:vervelend van die galstenen, en wat een ei zeg die vent.

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

weet wat je bedoelt. ik maak me nu al druk over mijn eigen verjaardag en wanneer en hoe ik die boodshappen moet gaan doe en ik ben pas volgende week donderdag jarig

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

fijn is dat die tegenstrijdigheid. hoop voor je dat die vriendin meer voor je kan betekenen. en dat de kinderarts niet nodig is

12. lovelykids

lovelykids VIP lid

daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen. het is ook niet niks, want zo komt de dood toch wel heel dichtbij al. het hoeft natuurlijk nog lang niet, maar de confrontatie met de mogelijkheid is al hard zat.
    sterkte meid

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

onder de banner staat 20-8 dus dat is morgen ;)

14. kwebbels

Oke gister echt een rotdsg gehad. Indi de hele dag wakker en lopen huilen. Ik wist echt niet wat ik er aan moest doen. Gelukkig kwam mijn zus onverwachts langs en die heeft haar even over genomen dat ik wat dingen kon doen. Toen om 9 uur haar gewoon in bed gelegd en uiteindelijk sliep ze maar werd al snel weer huilend wakker, maar ze huilde zichzelf in slaap. Om 11 uur nog een voeding gegeven en ze heeft toen doorgeslapen tot 5 uur :) Dit was een echte regeldag. Ik hoop dat ze vandaag een beter dagje heeft!
    Vandaag komt hopelijk het boek oei ik groei want gister is die niet geweest!

15. kwebbels

Ik zit te twijfelen of ik naar mijn schoonmoeder zal gaan.
    Wat houd me tegen:
    Bij elke kik die Indi geeft aanhoren dat ze honger heeft(de vorige x beweerde ze dat ze honger had terwijl ze 10 min daarvoor gegeten had pff)
    De hele tijd Indi oppakken en het kind heeft geen rust
    Ik ben er niet als mijn boek oei ik groei bezorgd word waardoor het nog een dag duurt

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

ook al zo'n lekkere arts. maar gelukkig dat je eigen ha toch wat ondernomen heeft. help je hopen dat het gauw beter wordt.

wa betreft de luiervraag kijk even naar het gewicht van ivy en het gewicht van de luiers. ik zou zelf dan ook al wat maat 3 meenemen.
    mocht het toch nodig zijn om nog 1 pak 2 te kopen dan kan dat altijd nog een keer tussendoor bijgehaald worden.
    en volgende week is de folder ook nog geldig hè plus vaak als de 1 begint gaan de andere drogisten er vaak nog achteraan. hierna volgt trekpleister vast als eerste en daar loopt de actie dan ook weer 2 weken, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet

17. lovelykids

lovelykids VIP lid

eigenlijk heb je dus helemaal geen zin om daar heen te gaan, waarom niet morgen?
    waar heb je het boek besteld dan? want ik denk dat het nog weleens gewone brievenbus post kan zijn

18. kwebbels

bij de Eci heb ik het besteld. Dat moet je altijd aftekenen is mijn ervaring ;)

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Wel als je al heel snel een tweede wil. Ik was trouwens precies 4 weken na de laatste voeding weer ongesteld dus ik had gelijk weer een eisprong toen.
    En verkijk je er niet op met een baby, want nu is het best te doen, maar tegen een jaar dan worden het handenbindertjes hoor.
    Wij wilden eerst ook snel een tweede, maar op een gegeven moment was het best pittig met Damian (hij is ook flink ziek geweest van 7-15 mnd)
    Aan de andere kant heeft mijn zus ze heel snel op elkaar, het eerste jaar van de tweede was dan ook heftig, twee kindjes die niet nog niet konden lopen, hulp nodig hadden met eten etc.
    Maar het voordeel was dat ze nog helemaal in het babyritme zat van de eerste.

20. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Dat is nog al makkelijk gezegd door je vriend, jij bent degene die het doen moet.
    Pittig voor je hoor, en fulltime kolven en dan ook nog eens dat gedoe met je vriend.
    Je zou nog advies kunnen vragen aan een lactatiekundige.
    Grote kans dat de bv toch stil komt te liggen als jij er niet gemotiveert voor bent.
    En de halve wereld is groot geworden met fv hoor, dus doen waar jij je goed bij voelt.

Share This Page