Wat al niet kan.. Vreemd is het wel.. Misschien afgevallen? aangekomen? of wat anders, waardoor je hormonen in de war kunnen zijn oid? Ik denk hard met je mee Maar een echte verklaring kan ik niet geven
Ik was net ff aan het kijken naar hoe het met Vergo is, maar ik lees dat die in het ziekenhuis is opgenomen met hoge bloeddruk en vruchtwaterverlies.. Ook beginnen de weeën nu.. Spannend! Eindelijk een brusje voor Dylan en Dinand!
cutey! issie niet helemaal lekker?[/quote] was een dag na die val[/quote] Zie eigenlijk niks aan hem, of ben ik nou blind?
Nee je ziet ook niet echt wat, Het was de zijkant van zijn hoofdje, maar het heelt best snel moet ik zeggen..
Hey ladies Ben ik weer. Wessel heeft geen prik gehad want dat kon het beste bij 11 maanden ivm weerstand. Verder is hij helemaal goedgekeurd en doet hij het perfect! Wel was hij weinig gegroeid vond ik, maar dat moest ook zo en hij zit heel goed in de curve Wel grappig, want hij volgt precies de middenlijn in de curve, hahaha. Hij is 9456 gram en 74,5 cm En over het slapen is het toch laten huilen en kijken hoe je het gaat aanpakken. Bv. een wekkertje zetten van 5 minuten en dan even heen gaan. Ze zei dat sommige mensen oordopjes indoen hier dus niet he hahaha.
Ow ja, wat ik al dacht er komt weer een tandje door. Misschien wel meer, maar bij 1 voelde ik een puntje.
Hey, ik ben weer thuis, morgen ook vrij dus das wel even lekker. De vk was ook helemaal verbaasd dat ik had gewerkt, ik moest rustig aan doen en optijd naar bed ivm het bloedverlies. Liesje, kan gewoon een tussentijdse bloeding zijn heb ik ook gehad na de zwangerschap en daarvoor nooit. Na de zwangerschap heb ik het een paar maanden gehad toen ik wel de pil slikte. KK, mooie muur!!!! En mooie foto's en bewerkingen! ML, wat is het toch een schatje die Mayron! Gelukkig dat alles weer goed en snel heelt! Lisette, wat is ze lang!!!!!! Denk dat Julian een jaar is als hij zolang is, als hij dat al red Verder weet ik het niet, sorry!!! Ow jawel, anno mooie foto's! Vind het zo'n schatje die nova! Ze lijkt inderdaad al echt groot, komt misschien omdat ze al zoveel haar heeft Nu weet ik het echt niet meer, sorry als ik iemand vergeten ben! Ga nu even tukkie doen op de bank samen met 1 van de honden
Ze hebben hun slaap inderdaad nodig, maar je gaat wat proberen he en hij had sóchtends geslapen hoor, s'middags waren we weg en zat hij in de buggy. Daarna thuis spelen en avondeten, toen weer even spelen en daarna in badje. Toen nog even gespeeld. Normaal doen we hem na het wassen in bed, maar dat wil ook niet altijd. Dus ik heb hem niet gemarteld of zo 8) Wessel heeft geen speen.[/quote] even gauw een antwoord hoor: justin moest eerst ook geen speen meer maar omdat hij zovaak wakker was ben ik het gewoon weer gaan proberen en het werkte!! hij wilde hem weer en nu slaapt hij er dus mee. En op een gegeven moment is die speen ineens verdwenen...
Ik kan het nog eens proberen, maar laatst wou hij hem nog steeds niet. Gaat erop kauwen enzo en hij probeert hem HELEMAAL in zijn mond te doen, wat hem ook lukt volgens mij als ik niet ingrijp.
ben dr ook weer! wat vreemd dat je dan nou een bloeding hebt liesje! zou het gewoon even aankijken als het wel een inestellingsbloeding is dan kun je er nog vrij weinig mee.. testen kan toch pas vanaf de dag dat je ongesteld moet worden?? goed dat je morgen ook een dagje thuisblijft ingrid!! slaap lekker met je hondje!! mooie foto's van Nova en Mayron!! Mooi dat wessel mooi in de middenmoot zit qua curves! monkeylove super zoveel afspraken en vanavond lekker uit eten!! weer een stap verder dus voor jou, nu heeft michelle ook al bijna de middelbare school afgemaakt.. gaat hard zeker?? Spannend voor Vergo!! verder weet ik het niet meer!