Je kan de foto meestal gewoon in kleur inleveren en dan aangeven dat je hem in sepia afgedrukt wilt hebben. Bij Herinneringen op linnen is dat zeker het geval. Die hebben wij ook al een paar keer gebruikt voor canvasdoeken: goede kwaliteit en goedkope prijzen. Of Bas kan het evt. voor je doen. Dan weet je zeker wat je krijgt.
hmmm doen we niet meer aan lijsten? kan hem niet vinden bij 700 en 600 niet nou ja, ga nu naar bed!! weltrusten essie en nicky!!
daar heb ik ook al een doek vandaan, das waar. Ik vraag wel of ze eerst een foto terug willen sturen hoe het wordt. Heb ik de vorige keer ook laten doen, helemaal vergeten!! stom!! #-o
Ja hoor heb je haar weer..........................er is een battle en wie komt er weer om de hoek kijken .
Nou dan ga ik gewoon even op zoek naar een legerbroek voor Merel of naar Geox sneakers voor mezelf, maar ook die kan ik online niet vinden. Ik zie vanzelf wel een berichtje verschijnen in mijn mailbox als er nog iemand met een berichtje komt.
Ik heb een broek met legerprint voor julian bij de prenatal gekocht, is wel een jongensbroek maar denk dat dat bij die kleintjes weinig uitmaakt.
Wat een belachelijk mens zit er bij Pauw & Witteman momenteel. Ene kunstenares genaamd Tinkerbel. Die heeft haar eigen kat vermoord om er vervolgens een tas van te maken. En dat heeft ze er ook nog eens een soort verslag van gemaakt met foto's hoe ze dat beest vilt...............................werkelijk ik zit hier gewoon kwaad te worden terwijl ik naar haar zit te luisteren . En dan verbaast het haar ook nog dat ze "hate-mail" heeft gekregen.
Hé da's misschien wat. Eens kijken of die online er ook op staat. Hoe gaat het trouwens met je? En Roeland? Moet jullie trouwens heel veel sterkte wensen van Bas.
Oh oh Bas zit nu op de 2de laptop ook als mij ingelogd. Dus als er rare berichten komen: it's not me.