Heb de broek een maand geleden ongeveer gekocht maar ze zijn er nog wel, twee weken geleden hier in assen tenminste wel. Kan anders morgen wel even een foto maken en hier neerzetten dan kun je kijken of het wat is.
Dank je wel Ingrid. Nou ik ga ook maar eens naar bed. Ik baal echt dat de Toppers niet door zijn. Ik vond hun optreden gewoon erg spetterend met dat vuurwerk en al, maar ja............................ Trusten allemaal.
Jeeeeee, wat is ze al groot zeg. Ze lijkt veel ouder dan ze is. Mooie staartjes en een heerlijk bekkie zeg.
Klinkt bekend. Ivy gaat ook steeds staan en zitten in bed. Dan is ze hondsmoe, maar moet en zal overeind komen. Tis ook zo leuk om te kunnen natuurlijk.
Ik ben heel erg veel met hele dikke wallen vanmorgen.. Kyara heeft ons vannacht tot 3 uur wakker gehoude....en Rebecca sliep ernaast gewoon door.. snap je gewoon niet.. Ik ga werken op de fiets...mss dat ik over een half uur als ik beginnen moet wakker ben...lol XXSuus
hey dames, hier is gisteren het bruine overgegaan in helder rood bloed. Het is gewoon een ongi. Snap er niks van, dit heb ik nog nooit gehad. Moet ik de strip nu nog afmaken? Misschien straks toch maar even de ha bellen en vragen. Ik dacht nu nog even in bed te gaan liggen maar ik hoor rihanna nu alweer dus ik denk dat ik er zo maar toch uit moet. (was even aan het forummen via mijn gsm)
hier redelijke nacht. justin wilde gisteravond dus niks drinken en werd om 3.45 uur wakker, speentje en slapen maar weer. Maar 15 minuten later weer wakker, dus 50 cc gegeven en doorslapen. Tot half 6 en uiteindelijk om half 7 eruit voor hem. Maar geen fles willen hoor!! eigenwijsje!! Nou ja, dan niet. Ze zoeken het maar uit op het kdv!! Ik ga gauw wat doen want ben druk vandaag!! fijne dag allemaal!!
ik heb net de ha gebeld en ik kreeg de assistente aan de telefoon...ik moet gewoon de strip afmaken en pas als het weer gebeurt dan krijg ik een zwaardere pil. zij zegt het kan een ker gebeuren...nou ik heb het echt nog nooit gehad in al die jaren dat ik de pil geslikt heb nou lekker 2 keer ongi binnen 2 weken
hey dames, mika is bij mijn schoonouders . dus had vanmorgen lekker uit kunnen slapen, alhoewel ik om 7 uur al klaar wakker in mijn bed lag zo wil je nog even kunnen blijven liggen als je er perse uit moet, en zo ben je wakker als je er niet uit hoeft. maar denk dat ik wakker geworden ben van (ja nou komt een heel verhaal) een vogeltje wat bij ons in de schouw zit. en die pijp loopt bij ons door de slaapkamer. Het vogeltje zit volgens mij op de scheiding van het plafond naar onder dus waar de pijp het plafond in gaat vast. Vind het zoizo al eng zo'n beesten zo in huis, laat staan dat ie vast zit, en me straks in de kachel valt. dan heb je wat! en ik ben er al zo eentje die dat beest niet durft te pakken dan. Zit nu ook in de keuken met de laptop (wat een schijterd he). maar kreeg ineens een paniek aaval toen ik de vaatwasser op aant ruimen was, en kan nu ook wel weer janken, gewoon omdat ik het eng vind. Mijn vader al gebeld die zit in duitsland op de vrachtwagen, leon gebeld wat ik moest doen, en hij zo lacherig van ja daar kun je weinig aan doen bla bla, ik zo van wat als ie in de kachel valt, leon van ja die kan niet in de kachel vallen en doe maar rustig. ik zo van ja sorry hoor maar vind het doodeng (stond gewoon te janken aan de telefoon). Mijn moeder komt zo even langs, we gaan samen shoppen moet nog nieuwe kleertjes voor mika voor morgen voor de fotoshoot. dus even van huis, maar ja dan daarna.... pff echt niets voor mij zeg!
hmm dat vind ik wel vreemd, als je de pil doorslikt kan het wel eens voorkomen, dat weet ik, had die toen doorgeslikt omdat ik net in die week ging trouwen dus wilde niet ongi zijn maar toen ben ik wel ongi geworden toen ik nog met de pil bezig was dus niet in de stop week.
Fijn om te horen dat alles goed was met Wessel!! En tja, van dat even minder groeien zeiden ze tegen mij ook dat dat er nu bijhoort, omdat ze meer gaan doen enzo en daardoor dus daar veel energie in stoppen en minder energie stoppen in het groeien. En??? Heb je het vannacht geprobeerd met laten huilen? Werkt het bij jullie? Bij Mees helaas niet want die gaat zich dan overstuur huilen
maar ik heb de pil helemaal niet doorgeslikt...dat heb ik nog nooit gedaan vind het allemaal erg vreemd... ik ga straks denk ik toch even een testje halen en doen om te weten waar ik aan toe ben