ik google op psp forum, want het is zoo moeilijk te vinden. ik heb nog wel 1 voor je: www.creatiefmetpsp.nl
Ik deed Wessel gisteren op bed en hij ging weer staan inderdaad. Heb hem een tijdje laten staan Heb hem ongeveer tien minuten laten huilen (wist niet dat hij nog stond) en toen ik naar hem toe ging stond hij daar dus kon niet naar zitten omdat hij tegen het voeteneind stond, en daar zitten geen spijlen. Heb hem even geknuffeld en weer weggelegd, hij ging niet nog een keer omhoog . Maar hij was dan ook heel moe.
He Bloem, Esmée en Wessel, hebben die gebeld gister ofzo? Hier sliep madam rond half 10, want ik was ff weggeweest en dan wil ze NIET slapen. Ze sliep al toen ik wegging, maar word wakker zodra ik de deur achter me dichtdoe.. Mja, maakt niet uit. Heeft mevr. van half 10 tot half 8 aan 1 stuk doorgeslapen! Laat ze vanavond ook ff een wisselgesprek met Mees doen!
Bloem: fijn dat Wessel lekker geslapen heeft en jij dus ook . Hier is Pat er 2x uitgeweest voor Rick (waar ik dus niks van gemerkt heb, nee hoor ben helemaal niet moe ) en ik 1x om een uur of 5. Daarna heeft hij wel tot 7 uur geslapen .
Oh en Joost heeft gister gewone macaroni gegeten net als wij, maar dan alleen de elleboogjes en tomatensaus zonder gehakt .
Ahaaaa, we hadden het er al via msn over gehad, maar nu snap ik het beter Tjah, moeilijk om te zeggen dat je niet bang hoeft te zijn want dat helpt dan niet he Dan maar een knuffeltje
Lag dus niet aan mij, dat ik het ook zo moeilijk vinden/zoeken vond . Gelukkig maar . Thanks daar zal ik ook nog eens gaan kijken .
Ja, ja!! Ik houd ons aanbevolen hoor!!!!! Trouwens, KK, voor jou ook wel zo lekker weer even een nachtje goed slapen!!! Fijn hoor!!
Goed man!!! =D> De hele boogjes?? Of heb je ze nog iets fijner gemaakt! En de tomatensaus, was dat alleen tomaat of ook nog met kruiden ofzo? En Rick ook al redelijk goed geslapen!!! Jippie!!! Nou Mees nog [-o<
Hele boogjes en de saus was gewoon kant en klare saus (de kruidige variant van Bertoli, die zakken ). Maar het gehakt heb ik eruit gelaten, want dat is bij Joost dus het probleem, dat krijgt ie niet weg weet ik nu . En Rick redelijk slapen....nou was wel weer nodig want de nacht ervoor was het weer niks .
Zat net nog te denken he Daantje.... weet je zeker dat het een vogeltje is? Ik vraag dat omdat ik zelf ook een keer dacht dat er bij ons een vogeltje in de afzuigkap zat. Was er stellig van overtuigd en had de kap al half losgehaald, maar kon niets vinden. Toen mijn vader gebeld en die kwam langs om te kijken. Maar toen bleek het gewoon de wind te zijn die op een bepaalde manier via die kap naar binnenkwam of een geluid maakte, wat ik dus op een vogeltje vond lijken. Ik was er echt van overtuigd dat het een zielig vogeltje was, maar dat was het dus helemaal niet! #-o
In principe kan een vogeltje ook niet zomaar in een kachel/schoorsteen pijp terecht komen....daar zit normaal gesproken bovenop (op het dak) een beveiliging voor dmv een plastic roostertje..... Maar sporadisch gebeurt het wel eens idd....
Goed hoor van Joost!!! Vanaf wanneer mogen ze nou met de pot mee eten dan? Vanaf 1 jaar toch? Lijkt me wel makkelijker straks hoor! Tja, Mees slaapt ook al sinds zaterdag elke nacht bij ons in bed